شناسهٔ خبر: 51076780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نوار پیروزی‌های تیم شهرداری گنبدکاووس در ارومیه قطع شد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس مقابل میزبان قدرتمند خود شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، در هفته دهم از رقابت های لیگ برتر والیبال ایران امروز یکشنبه ۷ آذر ماه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با نتیجه سه بر یک در مقابل تیم قدرتمند شهرداری ارومیه شکست خورد.

شاگردان عظیم جزیده که در مقابل تیم‌های پیکان تهران، «فولاد سیرجان»، «شهرداری ورامین» و «لبنیات هراز آمل» به چهار پیروزی متوالی دست یافته بودند، در بازی امروز مقابل نماینده ارومیه کاری از پیش نبردند مغلوب تیم شهرداری این شهر شدند.

شهرداری‌چی‌های گنبدی ست اول این دیدار را با نتیجه ی ۲۵بر۲۲ از آن خود کردند اما در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵بر۲۱، ۲۵بر۲۳ و ۲۵ بر۱۸ مغلوب شدند تا بالاخره پس از چند هفته نوار پیروزی های این تیم در ارومیه قطع شود.

گنبدی‌های با قبول این شکست با دو پله سقوط در جدول در جایگاه چهارم قرار گرفتند و شهرداری ارومیه هم جایگاه دوم خود را در جدول چهارده تیمی رقابت‌های تثبیت کرد.

به نقل از فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، این مسابقه ۱۲۴ دقیقه طول کشید و «امیر طلوع‌کیان» و «مرتضی افجه‌ای» ناظران فنی و ویژه این دیدار بودند. ناظر داوری نیز «محمد شاهمیری» بود. قضاوت این مسابقه بر عهده «مرتضی اکرمی» و «مهرداد شوشتری» به‌عنوان داوران اول و دوم بود.

گنبدکاووس و ارومیه به عنوان قطب‌های والیبال کشور از دیرباز رقیب سنتی یکدیگر بوده‌اند و دیدارهای این دو تیم همیشه جذاب و نفسگیر دنبال شده است. این دو شهر همواره نمایندگانی در تیم ملی والیبال ایران داشته‌اند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در هفته یازدهم این رقابت‌ها در مریوان به مصاف راهیاب ملل خواهد رفت.

نظر شما