شناسهٔ خبر: 51076721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرماندار ساوجبلاغ:

پیمانکاران متخلف مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تعیین تکلیف می‌شوند

البرز - معاون سیاسی، امنیتی فرماندار ساوجبلاغ از پیمانکاران مسکن مهر خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به تحویل واحدهای تکمیل شده به متقاضیان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا محمدی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از یکی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: بر این اساس با پیمانکاران مسکن مهر که از تحویل به موقع واحدهای مسکونی مهر خودداری کنند، برخورد قاطع خواهد شد.

وی گفت: بعضی از پیمانکاران با طلب مبالغ اضافی به متقاضیان مسکن مهر فشار آورده‌اند و امروز بسیاری از مشکلات در حوزه مسکن مهر به این بخش بر می‌گردد که پیمانکاران تعامل لازم را با مالکان ندارند و به بهانه واهی به دنبال اخذ مبالغ اضافه از مالکان هستند.

محمدی با بیان اینکه گزارش معتبر در خصوص دریافت مبالغ اضافی از متقاضیان مسکن مهر وجود دارد، تصریح کرد: پیمانکاران حق گرفتن هیچ‌گونه وجه اضافی از متقاضیان واحدها را ندارند در صورت مشاهده با هماهنگی شرکت عمران و دستگاه قضائی با آنها برخورد خواهد شد.

وی گفت: بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، ۱۰ پیمانکار مسکن مهر این شهر واحدهای خود را تکمیل اما از تحویل آن به مردم خودداری می‌کنند که این کار قانونی نیست و با آنان بر خورد خواهد شد.

وی افزود: در نشست کمیسیون رصد نارضایتی‌های عمومی در خصوص مسکن مهر شهر جدید هشتگرد مقرر شد با پیمانکارانی که در این زمینه همکاری ننموده و واحدها را به متقاضیان تحویل نمی‌دهند برخورد و با تصمیم شورای تأمین تعیین تکلیف خواهند شد.

محمدی در خصوص حق و حقوق پیمانکاران نیز اظهار داشت: موضوع مطالبات ارتباطی به تحویل واحدها ندارد و پیمانکار باید مشکلات خود را با کارفرما حل نمایند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ساوجبلاغ در پایان از دستگاه‌های خدمات رسان (برق، گاز و آب) خواست که هرچه سریع‌تر با هماهنگی شرکت عمران نسبت به نصب انشعابات مساکن مهر باقیمانده اقدام نمایند.

نظر شما