شناسهٔ خبر: 51076643 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

پیدا شدن دختربچه سرگردان در شرق تهران

حوادث رکنا: دختربچه ۹ ساله که بعد از خارج شدن از خانه‌شان در شرق تهران سوار اتوبوس شده و خودش را به شهر قدس در غرب تهران رسانده بود با تلاش پلیس به خانواده‌اش رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامعلی نعمتی آزاد، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان قدس توضیح داد: روز گذشته شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گفت که دختربچه‌ای خردسال را در خیابان دیده که سرگردان است و راه خانه‌شان را گم کرده است.

با حضور مأموران کلانتری‌۱۳ ابریشم دختربچه به اداره پلیس منتقل شد و تلاش برای یافتن خانواده‌اش به جریان افتاد. بررسی‌های اولیه نشان داد که دختربچه خیلی ترسیده و قادر به دادن مشخصات خانواده‌اش نیست. در شاخه دیگری از تحقیقات مشخصات طفل در اختیار کلانتری‌های قرار گرفت تا اگر خانواده‌ای گمشدن بچه‌شان را گزارش دادند از حضور این دختربچه با خبر شوند.

مأموران پلیس بعد از سی و دومین تماس خود متوجه شدند که اعضای خانواده‌ای در کلانتری‌۱۲۸ تهران نو در شرق تهران گم‌شدن دختربچه ۹‌ساله‌شان را به پلیس خبر داده‌اند. از آنجا که مشخصات طفل با بچه پیدا شده مطابقت داشت خانواده او به اداره پلیس دعوت شدند و بعد از احراز هویت مشخص شد کودک خردسال بدون اطلاع خانواده از خانه خارج و با توجه به نزدیکی خانه‌شان به ایستگاه اتوبوس، سوار اتوبوس شده و پس از رسیدن به میدان آزادی، سوار اتوبوس‌های شهرقدس شده و در شهرقدس پیاده شده بود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

    دخترربایی برای ازدواج اجباری با دستور پدر / دختر زنجانی در تهران فاش کرد

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما