شناسهٔ خبر: 51076622 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشق نوع دوستی در سایه رزمایش همدلی و احسان

معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: در ادامه رزمایش همدلی و احسان و به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادلزاده معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: در ادامه رزمایش همدلی و احسان و به مناسبت هفته بسیج بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونای شهرستان و روستا‌های آن توزیع شد.

او ارزش هر بسته معیشتی را ۳ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته‌های مواد غذایی شامل: حبوبات، روغن، رب گوجه و برنج بودند.

عادلزاده با اشاره به اینکه این بسته‌ها با همکاری بسیج  حوزه یک شهری محمد رسول الله (ص) و بسیج سازندگی سپاه ناحیه باغملک تهیه و توزیع شد، اظهار داشت: همچنین در قالب پویش مشق احسان لباس مدرسه و  بیش از ۱۰۰ عدد کیف به همراه دفتر و لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند شهرستان توزیع شد که ارزش ریالی هر کدام  ۳ میلیون  ریال بوده است.

معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج باغملک  تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری خیران، گروه‌های جهادی و مردم به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و محروم کمک کنیم.

مشق نوع دوستی در سایه رزمایش همدلی و احسان

مشق نوع دوستی در سایه رزمایش همدلی و احسان

انتهای پیام/ی

 

نظر شما