شناسهٔ خبر: 51076418 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی صنعت نفت آبادان نسبت به درهای بسته ورزشگاه ها گلایه کرد

منصوریان با توجه به اهمیت حضور هواداران در زمین بازی گفت: ورزشگاه ها برای تمام تیم ها باید بازگشایی می شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بازگشایی ورزشگاه ها برای هواداران باید برای همه ی تیم ها اعمال می شد چون حضور هواداران دارای اهمیت ویژه ای است، ولی با این وجود صنعت نفت آبادان با هدف پیروزی در بازی فردا از شعار "یک نفر برای همه، همه برای آبادان" پیروی خواهد کرد.

او افزود:  بازی  فردا برای هر دو تیم نفتی ها و آبی پوشان به‌ ویژه  صنعت نفت که روند رو به رشدی را طی می‌کند اهمیت زیادی دارد  به این ترتیب بازی پیش رو یک بازی بسیار زیبا و پرفشار از طرف تیم ما خواهد بود.

منصوریان شروین بزرگ و عباس بوعذار ادامه داد: دیدار با استقلال نقطه عطفی برای شروین خواهد بود و بوعذار که از بهترین بازیکنان خوزستان است نیز با افت نامحسوس خود در دوسال اخیر سعی در افزایش کیفیت بازی خود دارد اما به طور کلی هیچ فرقی میان 25 بازیکن تیم نفتی های آبادان نیست و افراد متفاوت مانند طالب ریکانی بسیار اندک هستند.

او  با بیان اینکه ریکانی کاپیتان صنعت نفت است و باید تلاش دوچندانی داشته باشد، بیان کرد: از طالب و شروین، بیشتر از سایر بازیکنان توقع دارم تا تیم را آهسته از پُل رد کنند.

سرمربی صنعت نفت در مورد اعتراض باشگاه استقلال به انتخاب محمدرضا اکبریان به‌عنوان داور این مسابقه گفت: تمام نهادهای نظارتی فوتبال روی داوران تمرکز دارند و اکبریان بهترین قضاوت را در رویارویی صنعت نفت آبادان با استقلال خواهد داشت.

منصوریان ادامه داد:وجود VAR در فوتبال ما از واجبات است و صنعت نفت اولین تیمی است که خواستار آن است اما فردا با ایمان کامل به زمین می‌رویم و می‌دانیم اگر اکبریان فردا نیز اشتباه کند آن اشتباه عمدی نیست.

سرمربی صنعت نفت در خصوص بازی تیم خود با تراکتور گفت: اگر در دقیقه 82 بتوانید در تبریز گل مساوی را به تراکتور بزنید شما بر بازی سوار می‌شوید بعد از آن ضربه ما یک حمله کردیم که روی ضد حمله گل خوردیم که اعتراضی هم نکردیم اما اگر VAR بود ما سود می‌کردیم چون داور آن صحنه را می‌دید.

او در مورد اشتباه فدراسیون فوتبال در مورد وثیقه دو بازیکن استقلال گفت: اینکه در فرصت کمی قبل  از بازی ناظر بازی از ممنوعیت بازی بازیکنان یک تیم خبر دهد جای ابهام دارد چون اگر وجه التزام قرار داده شده باید ارائه شود و تمام این مسائل در نهایت به تیم‌هایی کم هزینه مثل ما و نفت مسجدسلیمان لطمه می‌زند.

منصوریان از بازگشت مطلق زاده و اهل شاخه به تمرین ها خبر داد و ادامه داد: جعفری آماده نشستن بر روی نیمکت است اما ساکی و جبیره هنوز درگیر مصدومیت هستند.

انتهای پیام / ا

نظر شما