شناسهٔ خبر: 51076364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در شهر فارسان انجام شد؛

دیدار با خانواده معظم شهید شاه منصوری

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جمعی از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره شهر فارسان با خانواده شهید شاه منصوری دیدار و از ایشان دلجویی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ شهید ارجمند "علی کرم شاه منصوری"، شهید شاخص پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره در شهر فارسان می باشد، در همین راستا جمعی از بسیجیان این پایگاه به منظور گرامیداشت هفته بسیج با خانواده معظم این شهید بزرگوار دیدار و از این عزیزان دلجویی کردند.

شهید علی کرم شاه منصوری یکی از شهدا خاص شهرستان است که ویژگی های معنوی منحصر به فردی داشت از جمله اینکه به گفته مادر شهید، شهید شاه منصوری قبل از شهادتش بارها خبر شهادت خود را به اطرافیان نزدیک خود داده بود و حتی محل دفن خودش را نیز به پدر و مادر خود نشان داده بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج خواهران مطهره در این دیدار گفت: امنیت، آسایش و رفاه کشور مرهون و مدیون خون شهدا می‌باشد که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان پایشان به خاک کشور برسد.

وی ادامه داد:این نظام و انقلاب اسلامی و همین شجره ی طیبه ی بسیج که امروز ناجوانمردانه از سوی دشمنان و برخی افراد نا آگاه در داخل کشور مورد حمله و تهمت قرار می گیرد، امانت و دستاوردی است که از شهدا به ما رسیده و ما باید از آرمان های انقلاب و وصیت شهدا به خوبی پاسداری کنیم.

نظر شما