شناسهٔ خبر: 51073452 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

درخواست یک هندبالیست از وزیر و واکنش جالب سجادی/بانوان پاداش گرفتند

مراسم بدرقه بانوان هندبالیست به مسابقات جهانی با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه تیم هندبال بانوان به مسابقات جهانی اسپانیا عصر امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان و برگزار شد. تیم ملی کشورمان ۱۰ آذرماه راهی محل برگزاری مسابقات خواهد شد. هندبالیست‌ها با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه هستند. 

* سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان، میترا نوری نایب رئیس اسبق هندبال و مسئولان فدراسیون هندبال در این مراسم حضور داشتند. 

* حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان هم در مراسم بدرقه تیم ملی هندبال شرکت داشت و وزارت به هر کدام از بازیکنان ۱۰ میلیون تومان کمک کرد. کمیته ملی المپیک نیز به هر بازیکن ۵ میلیون تومان پاداش داد. 

* مریم یوسفی بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان به نمایندگی از سایر بازیکنان، گفت: اولین کشوری هستیم که با حجاب کامل اسلامی در این مسابقات حاضر می شویم، امیدوارم چهره خوبی از هندبال ایران و حجاب اسلامی به نمایش بگذاریم. 

وی افزود: بچه‌ها و کادر فنی تلاش کردند و برای رسیدن به این قله سختی کشیدیم اما قله‌های بزرگ‌تری را در نظر داریم و همه ما دوست داریم المپیک و بازی‌های آسیایی را تجربه کند. همانطور که نشان دادیم می‌توانیم جهانی شویم، می‌توانیم در المپیک و بازی‌های آسیایی هم موفق شویم و از شما می‌خواهیم در صورتی که در جهانی بازی‌های قابل قبولی داشتیم، قول بدهید که به بازی‌های آسیایی اعزام شویم. 

* سجادی در واکنش به صحبت یوسفی با خنده عنوان کرد: از ما هر چه می‌خواهید بخواهید، پول نخواهید! 


 

* صالحی‌امیری در مراسم بدرقه عنوان کرد: معاون امور بانوان کسی است که به دنبال توسعه هندبال است. رئیس فدراسیون جوانی دارید که همیشه پیگیر است. انگیزه دختران همیشه زیاد است و هر جا اعتماد کردیم، جواب گرفتیم. این تجربه ما در سالیان متمادی است. 

وی افزود: باید قواعد را بپذیریم. در دوره قبل ۱۰۰ نفر از بانوان به بازی‌های آسیایی اعزام شدند و این دوره تعداد بانوان باید افزایش یابد چون هم شعار IOC و هم باور ماست. باید لز نظر کمی و کیفی مردان و زنان را بهم نزدیک کنیم. 

* حمید سجادی با آرزوی موفقیت برای تیم بانوان، خاطرنشان کرد: از ریاست فدراسیون تشکر می‌کنم که کارهای ارزشمندی در دست اجرا دارد. امیدوارم که تیم با دست پر برگردد و دست پر همان حضور است. حالا تیم زنان با مردان برابر شده چرا که آنها هم پیش از این در سال ۲۰۱۵ در مسابقات جهانی حضور داشتند. 

* وزیر ورزش و جوانان، ادامه داد: سیاست ما این است ایران در مجامع بین المللی کرسی داشته باشد‌. درخواست کاپیتان تیم را هم با نتایجی که در مسابقات جهانی کسب می‌شود، مورد بررسی قرار می‌دهیم. اگر نتایج خوب و کیفیت بالا باشد، اعضای ستاد اعزام بانوان را بررسی می‌کنند. 
انتهای پیام/

نظر شما