شناسهٔ خبر: 51073140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نویدکیا: تیم ساکت الهامی جسارت خاصی دارد/ حفظ صدرنشینی سخت است

روزبه رادمهر

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درست استکه در صدر جدول هستیم اما بازیکنانم باید بدانند که حفظ صدرنشینی سخت‌تر از به دست آوردن این رتبه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار کرد: بازی‌ ما نساجی نسبت به سال گذشته مقابل این تیم سخت تر خواهد بود چون تیم‌های آقای الهامی با یک جسارت خاصی فوتبال بازی می‌کنند و هجومی کار می‌کنند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد می‌کند. این جسارت باعث شده نساجی نتایج خوبی کسب کند و نشان می‌دهد که بازی سختی  داریم. درست است که در صدر جدول هستیم اما بازیکنانم باید بدانند که حفظ صدرنشینی سخت‌تر از به دست آوردن این رتبه است و به همین خاطر باید نسبت به هفته‌های گذشته ۱۰ درصد بیشتر تلاش کنیم.

او ادامه داد: نساجی تیم باتجربه‌ای است و بازیکنان خیلی خوب و بزرگی دارد که می‌توانند در بازی تاثیرگذار باشند. بازیکنانی دارند که می‌توانند با خلاقیت‌شان روند بازی را تغییر دهند و به همین خاطر باید با تمرکز بالا بازی کنیم و برای کل دقایق بازی برنامه داشته باشیم تا از این آزمون سخت بیرون بیاییم. می‌دانم که بازیکنان ما تمام تلاش‌شان را خواهند کرد اما از آن‌ها می‌خواهم که تمرکز بیشتری داشته باشند چون بازی بسیار مهمی برای ماست و فکر می‌کنم هواداران از این بازی لذت خواهند برد.

نویدکیا در پایان اضافه کرد: از هواداران ممنونم که همیشه ما را حمایت کردند و دوست داریم باز هم حمایت کنند. لطفا آن اتفاق بد برای هوادارانمان را فراموش نکنند و رعایت کنند تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام

نظر شما