شناسهٔ خبر: 51072806 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پاکدل: برای دیدار دوستانه به در بسته خوردیم/مانوئل به بانوان هم مشاوره داد

رئیس فدراسیون هندبال گفت: برای اردوهای تدارکاتی تلاش زیادی کردیم اما به هر دری زدیم به در بسته خوردیم. تیم‌های اروپایی برنامه زمان بندی خود را از ماه‌ها قبل می‌بندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا پاکدل در حاشیه مراسم بدرقه کاروان هندبال بانوان به مسابقات جهانی اسپانیا، عنوان کرد: ۳ روز آینده تیم به مسابقات اعزام می‌شود و اولین تیم محجبه‌ای است که در مسابقات جهانی حضور دارد و این باعث افتخار است. 

رئیس فدراسیون هندبال درباره هزینه انجام شده برای اعزام تیم، گفت: فضای کشور در شرایط سخت اقتصادی است امیدوارم کمیته و وزارت هم کمک کنند البته حمایت لازم را داشته‌اند. آنها قول هم دادند اگر تیم جهانی شود پاداشی در نظر بگیرند که این اتفاق رخ داد و امروز این پاداش‌ها پرداخت می شود. 

پاکدل همچنین در خصوص کمک مانوئل فرناندز به تیم بانوان، عنوان کرد: خواست رزمگر از فرناندز بود که مشاوره دهد. مانوئل در تمرینات حضور داشت و مشاوره لازم را داد. 

رئیس فدراسیون هندبال درباره عدم برگزاری دیدار تدارکاتی، یادآور شد: با توجه به اینکه زمان کمی تا مسابقات قهرمانی جهانی داشتیم به این‌ دلیل که مقداری مسابقات آسیا نسبت به سایر قاره های دیگر دیرتر شروع شد. این تاخیر هم به سبب لغو میزبانی کره از مسابقات آسیا بود‌. 

وی افزود: بعد از اعزام تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و ما تنها توانستیم دو اردو داشته باشیم. برای اردوهای تدارکاتی تلاش زیادی کردیم اما به هر دری زدیم به در بسته خوردیم. تیم‌های اروپایی برنامه زمان بندی خود را از ماه‌ها قبل می‌بندند. حتی با قزاقستان و ازبکستان صحبت کردیم که به ایران بیایند تا بازی کنیم اما در واقع نتوانستند بیایند. تنها سوریه بود که دیدیم در این بازه زمانی این دیدار به ما کمک نمی‌کند.
انتهای پیام/

نظر شما