شناسهٔ خبر: 51072605 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عصرانه خبری شهرهای ایران در هفتم آذرماه

در این بسته خبری از زیرسازی معابر خاکی زرند تا جلوگیری از تضییع بیت‌المال در شهرداری سبزوار و بازسازی ناوگان خودرویی آتش نشانی بجنورد را بخوانید.

صاحب‌خبر -

بازسازی تمامی ناوگان خودرویی آتش نشانی بجنورد

مهدی جعفری، سرپرست آتش نشانی بجنورد گفت: اکنون هر ۱۷ دستگاه ناوگان نیمه سنگین و سنگین آتش نشانی مرکز استان بالای ۱۵ سال بوده و به سن فرسودگی رسیده است از این رو باید نوسازی و یا بهسازی شود.

آسفالت مسیر دسترسی آرامستان وادی الرحمه بوشهر

حسین حیدری، شهردار بندر بوشهر گفت: در راستای تحقق مطالبات شهروندان مسیر دسترسی به آرامستان وادی‌الرحمه این شهر آسفالت شد.

طرح تفصیلی سلطانیه مانعی برای ساخت و ساز نیست

مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: مشکلی برای ساخت و ساز در سلطانیه وجود ندارد، شهرداری صدور پروانه برای مردم را به طرح حواله نکند چرا که طرح تفصیلی این شهرستان هیچ مانعی برای ساخت و ساز ندارد.

آغاز نصب دستگاه کارت‌خوان در خطوط تاکسیرانی خرم‌دره

جواد بختیاری، مدیر سازمان حمل‌ونقل شهرداری خرم‌دره از آغاز نصب دستگاه کارت‌خوان در خطوط تاکسیرانی شهر خرم‌دره خبر داد و گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافرانی که از خطوط تاکسیرانی برای رفت و آمد خود استفاده می‌کنند، سازمان حمل‌ونقل خرم‌دره اقدام به نصب دستگاه کارت‌خوان در خطوط تاکسیرانی برای تسهیل در پرداخت کرایه‌ها کرده است.

تسطیح و زیرسازی معابر خاکی زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند گفت: با هدف روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و تقویت زیرساخت‌های در همه محدوده‌های شهری عملیات خاکبرداری، تسطیح بستر مخلوط ریزی، آبپاشی و کوبیدن با غلطک معابر شهید جوکار ۵ شهید جوکار ۶ و شهدای اکبرآباد ۴ واقع در شهرک اکبرآباد در دستور کار قرار گرفت.

انجام ۲۶ عملیات اطفای حریق توسط آتش‌نشانان ساری

علی دومیرکلایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی ساری گفت: طی یک سه روز گذشته، ۲۶ مورد عملیات اطفای حریق و امداد و نجات توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری انجام شد.

تأمین ۵۰ تن قیر برای معابر شهری آستارا

قاسم نوپور، سرپرست شهرداری بندر آستارا از ترمیم نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری آسفالت معابر این شهر خبر داد و گفت: برای آسفالت معابر شهری ۵۰ تن قیر تأمین شده است.

جلوگیری از تضییع ۶۵ میلیارد ریال بیت‌المال در سبزوار

قاسم قاسمی، مدیر حقوقی شهرداری سبزوار با بیان اینکه در راستای صیانت از حفظ بیت‌المال، با تلاش تیم حقوقی و املاک شهرداری از تضییع حدود ۶۵ میلیارد ریال در این زمینه جلوگیری شد، تاکید کرد: شهرداری طی سه ماه گذشته توانست در ۳ پرونده حقوقی که مربوط به بخشی از اراضی سطح شهر بود از تضییع حدود ۶۵ میلیارد ریالی جلوگیری کند.

زنده گیری ۱۶۳ قلاده سگ در اسلامشهر

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر از زنده گیری ۱۶۳ قلاده سگ در آبان ماه سال‌جاری خبر داد.

نظر شما