شناسهٔ خبر: 51072553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۲۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد و بهزیستی استان کرمان فاقد مسکن هستند

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه استان کرمان گفت: ۶ هزار و ۲۰۰ خانواده مددجوی کمیته امداد و بهزیستی استان فاقد مسکن هستند و ساخت مسکن مددجویان از اولویت‌های استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در رزمایش اقتدار و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی استان کرمان که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس بسیج مستضعفین کشور برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز الگوی بسیج در سراسر دنیا گسترده شده است و برکات آن را می‌بینیم.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که در استان کرمان با حرکت جهادی بسیجیان در سراسر استان کارهای خوبی در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده است گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و قرارگاه آبرسانی مرد میدان در استان کرمان از دو سال پیش راه‌اندازی شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دو قرارگاه محرومیت‌زدایی در شرق و جنوب استان کرمان راه‌اندازی شده است افزود: در این قرارگاه‌ها خدمت به مردم با اولویت عدالت انجام می‌شود و کارهای جهادی ساماندهی شده است.

وی با بیان اینکه اولویت اول بسیج آبرسانی شرب و کشاورزی است ادامه داد: اطلس دقیق استان در کمبود آب در مناطق مختلف استان تهیه شده و امسال حدود401 روستا آبرسانی می‌شود که در مراحل مختلف افتتاح شده است.

 

سردار معروفی با اشاره به اینکه اولویت دوم ما بهداشت عمومی بوده که ساخت حمام و سرویس بهداشتی در مناطق محروم در دستور کار قرار گرفته است گفت: اولویت سوم استان ایجاد اشتغال خرد و خانگی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش رفع مشکلات اقتصادی است افزود: اولویت چهارم ما ساخت مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است که حدود 6 هزار و 200 خانواده مددجوی کمیته امداد و بهزیستی استان فاقد مسکن هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه خدمات اجتماعی تامین جهیزیه، توزیع کمک مؤمنانه و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اولویت پنجم ما در سپاه و بسیج است گفت: در ایام دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی 63 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان 3 هزار و 200 گروه جهادی داریم که از این تعداد هزار و 200 گروه جهادی مجوز داده شده و قانونی هستند افزود: گروه‌های جهادی رویش‌های حقیقی انقلاب اسلامی هستند، رویش‌هایی که قابل قیاس با ریزش‌ها نیستند و در لحظه‌ای از بالقوه به بالفعل تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام/511/ی

نظر شما