شناسهٔ خبر: 51072539 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

جشنواره گل مس سونگون در شب صدرنشینی گیتی پسند

هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با پیروزی تیم‌های مدعی قهرمانی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار شد و در پایان تیم‌های مدعی موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در مهم‌ترین بازی این هفته امشب ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه در سالن پیروزی اصفهان به مصاف هم رفتند و در دیداری جذاب و دیدنی گیتی پسند موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ حرف خود را شکست دهد. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند با این برتری ۳۱ امتیازی شده و مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفتند و سن ایچ هم با همان ۲۷ امتیاز به رده سوم سقوط کرد. از حواشی این دیدار می‌توان به حضور محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال اشاره کرد که در سالن پیروزی اصفهان حاضر شد.

در دیگر بازی مهم امشب تیم‌های مس سونگون و مجتمع فردوس قم رو در روی هم قرار گرفتند. در این بازی که به میزبانی مس سونگون در تبریز برگزار شد، در پایان مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی موفق شد در دیداری پر گل با نتیجه ۷ بر یک از سد حریف خود عبور کند. مس با این پیروزی ۲۹ امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و جای سن ایچ را در این رده گرفت.

در آخرین بازی مهم امشب هم ۲ تیم فرش آرای مشهد و مقاومت البرز مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه هر ۲ تیم به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. در این بازی که به میزبانی فرش آرا برگزار شد، سینا اسدی و حامد عبداللهی گل‌های فرش آرا را به ثمر رساندند و علیرضا ابوالقاسمی و بهروز عظیمی هم توانستند برای مقاومت در این مسابقه گلزنی کنند.

بیشتر بخوانید

نتایج کامل مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

گیتی پسند اصفهان ۴ - سن ایچ ساوه ۳

مس سونگون ۷ - مجتمع فردوس قم یک

کراپ الوند قزوین ۷ - چیپس کامل مشهد ۲

فرش آرای مشهد ۲ - مقاومت البرز ۲

ملی حفاری اهواز یک - شهروند ساری ۳

راگای تهران ۴ - زندی بتن کلاردشت ۳

فولاد زرند ایرانیان ۵ - سپاهان اصفهان ۳

انتهای پیام/

نظر شما