شناسهٔ خبر: 51072476 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پاکدل: در تامین ارز مشکلاتی داریم/ وزیر و رییس کمیته ملی المپیک قول پاداش داده‌اند

معصومه عبدالجوادی

رییس فدراسیون هندبال گفت: رییس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش و جوانان قول پرداخت پاداش را داده‌اند که امروز قرار است پرداخت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، رییس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی هندبال زنان اظهار کرد: با توجه به این که زمان کمی تا مسابقات قهرمانی جهانی داشتیم به این‌ دلیل که مقداری مسابقات آسیا نسبت به سایر قاره‌های دیگر دیرتر شروع شد. این تاخیر هم به سبب لغو میزبانی کره از مسابقات آسیا بود.

او افزود: بعد از اعزام تعدادی از بازیکنان به کرونا مبتلا شدند و ما تنها توانستیم دو اردو داشته باشیم. برای اردوهای تدارکاتی تلاش زیادی کردیم اما به هر دری زدیم به در بسته خوردیم. تیم‌های اروپایی برنامه زمان‌بندی خود را از ماه‌ها قبل می‌بندند. حتی با قزاقستان و ازبکستان صحبت کردیم که به ایران بیایند تا بازی کنیم اما در واقع نتوانستند بیایند. تنها سوریه بود که دیدیم در این بازه زمانی این دیدار به ما کمک نمی‌کند.


رییس فدراسیون هندبال گفت: کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را در اردوی آخر می‌کنند. سه روز دیگر تیم به اسپانیا اعزام می‌شود این تیم اولین تیم محجبه در ۲۵ دوره مسابقات جهانی است که یک افتخار است. امیدوارم که بازیکنان از فضایی که ایجاد شده بهره کافی را ببرند.

وی در خصوص هزینه‌های اعزام به اسپانیا گفت: بودجه ما هم از کمیته و هم از وزارت مشخص است. فضای کشور هم اکنون در شرایط سخت اقتصادی است و در زمینه تامین ارز مشکلاتی داریم. امیدوارم دولت هم نگاه ویژه به ورزش داشته باشد.


او گفت: هم رییس کمیته و هم وزیر ورزش حمایت کافی و لازم را داشتند و خواهند داشت و قول داده بودند که پاداش و هدیه‌ای بدهند و امروز قرار است در مراسم بدرقه این پاداش داده شود. از هزینه‌ها  برآورد کافی ندارم.

پاکدل به دیدار مانوئل از تمرین تیم ملی هندبال بانوان اشاره کرد و گفت: درخواست رزمگر از فرناندز بود که در بحث فنی مشاوره بدهند. مانوئل هم در اکثر تمرینات حضور داشتند و در جاهایی که نیاز بود مشاوره لازم را دادند.

انتهای پیام

نظر شما