شناسهٔ خبر: 51072263 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تسلیت رضایی درپی درگذشت یکی از فرماندهان مهندسیِ جنگِ جهاد سازندگی

تهران- ایرنا- معاون اقتصادی رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت «مهدی ورشابی» از فرماندهان مهندسیِ جنگِ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محسن رضایی در این پیام نوشت: مجاهد خستگی ناپذیر و یادگار گرانقدر دوران دفاع مقدس، مهدی ورشابی، پس از عمری مجاهدت و فداکاری در راه خدا، به یاران شهیدش ملحق شد.

فرمانده پیشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ورشابی از بنیانگذاران و فرماندهان مهندسیِ جنگِ جهاد سازندگی بود که پابه پای فرماندهان دفاع مقدس در عملیات های گوناگون، نقش آفرینی کرد و بارها تا مرز شهادت پیش رفت.

رضایی خاطرنشان کرد: بی تردید مجاهدت‌های ورشابی و فرماندهان مهندسی جنگ جهاد سازندگی، بخش مشعشعی از تاریخ پرافتخارِ دفاع مقدس است.

رضایی در این پیام تاکید کرد: اینجانب سوگمندانه، عروج این عبد صالح وخدمتگزارِ مخلص و بی‌ریا را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و قاطبه فرماندهان و رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس و به عموم همرزمان، دوستان، همکاران و بازماندگان او به ویژه به همسر صبور و فرزندان عزیزش تسلیت عرض کرده و از درگاه حضرت حق برای روح والای آن مجاهد گرانمایه، حشر با سالار شهیدان و برای عموم مصیبت‌دیدگان، صبر و اجر طلب می‌کنم.

نظر شما