شناسهٔ خبر: 51072084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محمدی: باید از ظرفیت‌های پیکان به بهترین شکل استفاده کنیم

مدیرعامل باشگاه پیکان در آخرین تمرین تیمش قبل از بازی با گل‌گهر شرکت کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پیکان، اکبر محمدی، مدیرعامل این باشگاه در آخرین تمرین این تیم قبل از دیدار با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت هاى لیگ برتر که ظهر امروز برگزار شد شرکت کرد و در حلقه اتحاد بازیکنان، کادرفنی و اجرایی خودروسازان تشکیل شد، برای دقایقی با آنها درباره مسیری که در پیش دارند به صحبت پرداخت.

محمدی در ابتدا خطاب به بازیکنان پیکان اظهار داشت: همه شما باید در کنار هم یک تیم متحد و یکدل باشید. هیچ تفاوتى بین بازیکن داخلى زمین و نیمکت نشین وجود ندارد و این حس همدلى از روى نیمکت به زمین منتقل مى‌شود و این مساله‌ای است که شما باید درک کنید.

او در ادامه با اشاره به بدشانسی تیم پیکان در دیدار گذشته با نساجی تاکیدکرد: با زحمات کادر فنى و تلاش شما عملکرد خوبى مقابل نساجى داشتید و حتى مى‌توانستیم در این مسابقه پیروز شویم. این مساله نشان‌دهنده توان و ظرفیت تیم ماست. باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم و همچنان به دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازى هاى باقی‌مانده باشیم.

مدیرعامل باشگاه پیکان اضافه کرد: نشان داده ایم که یکى از تیم هاى شایسته لیگ هستیم و مى توانیم همچنان روند خوب هفته هاى گذشته را دنبال کنیم. تنها لازم است که با اعتماد به نفس و البته تمرکز کامل برابر رقیبان به میدان برویم.

 

در این جلسه کوتاه همچنین اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان تولد حسین پورامینی کاپیتان خودروسازان را تبریک گفت و اعضای تیم به تشویق این بازیکن باتجربه پرداختند.

تیم پیکان از ساعت 15 فردا در چارچوب یکی از دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی میزبان گل‌گهر است.

انتهای پیام/

نظر شما