شناسهٔ خبر: 51071824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور 225 ورزشکار ( 132 دختر و 93 پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

با توجه به شرایط پاندومی کرونا، این دوره از مسابقات به‌صورت غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مناطق دهگانه ورزش دانشگاهی و 28 شهر به مدت 4 روز برگزار و در پایان نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند:

در بخش دختران در رشته تپانچه :هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء قهرمان شد، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.

در رشته تفنگ: فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان ، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش پسران در رشته تپانچه: سجاد پورحسینی لقمه‌جانی از دانشگاه گیلان اول شد ، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام سوم رسید.

در رشته تفنگ: هادی قره‌باقی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

به نفرات برتر جوایز و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما