شناسهٔ خبر: 51071822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در شبانه روز گذشته؛

سه بیمار کرونایی در خراسان شمالی جان باختند

بجنورد- ایرنا- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در شبانه‌روز گذشته سه بیمار کرونایی فوت و ۳۶ مبتلای جدید کرونا نیز در استان بستری شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر سیدجواد پورنقی روز یکشنبه اظهار داشت: هم اینک ۱۳۱ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند.

وی با بیان این که رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای مهار بیماری کووید ۱۹ امری ضروری است، افزود: تصور ایمنی کاذب به جهت تزریق واکسن موجب به مخاطره افتادن سلامت عمومی و خسارت های جبران ناپذیر می شود.
پورنقی با اشاره به این که هم اکنون بیش از ۸۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند، سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند زیرا با افزایش آمار واکسیناسیون، ایمنی عمومی در برابر ویروس کرونا ایجاد می شود.

به گزارش ایرنا، بر اساس آخرین فهرست رنگ‌بندی کرونایی شهرها که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، شهرستان های بجنورد، گرمه، جاجرم، اسفراین، شیروان و فاروج در وضعیت زرد و مانه و سملقان و رازوجرگلان نیز در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد.

نظر شما