شناسهٔ خبر: 51071698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امیدوارم مثمرثمر باشم

گنج زاده: انتخاب نماینده کمیسیون در هیات اجرایی برای جلسه بعد ماند/ بیانیه فدراسیون کشتی را نخواندم

قهرمان کاراته جهان و المپیک گفت: انتخاب نماینده کمیسیون در هیات اجرایی برای جلسه بعدی ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نشست دومین دوره کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عصر امروز (یک‌شنبه - ۷ آذرماه) با حضور ۱۷ تن از منتخبین و منصوبین این کمیسیون در سالن استاد ابوالقاسم فارسی محل آکادمی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و در حضور رضا صالحی‌امیری رئیس، طاهره طاهریان نایب‌رئیس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سجاد گنج‌زاده قهرمان کاراته جهان و المپیک درباره جلسه کمیسیون اظهار داشت: ۱۷ نفر در مراسم حاضر بودند و در نهایت جلسه خوبی بود که نکاتی درباره توانایی کمیسیون ارائه شد. نهایتا رئیس و نایب رئیس مشخص شد و من به عنوان کوچک‌ترین فرد گروه قابل دانسته شدم.

وی افزود: به واسطه انتخابات قبلی به خودم این اجازه را دادم که مسئولیتم سنگین‌تر شود و امیدوارم مثمرثمر باشم.

قهرمان کاراته المپیک درباره برگزاری انتخابات رئیس و نایب رئیس بیان کرد: در صحبت‌های اولیه هم گفتم به واسطه انتخابات قبلی و نفر اول شدن، به عنوان رئیس کاندید شدم و بر اساس نکات آیین نامه می‌توانستیم نایب رئیس و رئیس را انتخاب کنیم. در نهایت جمع تصمیم گرفت تا انتخاب نماینده کمیسیون در هیات اجرایی برای جلسه بعد باشد.

گنج زاده درباره اعتراض فدراسیون کشتی و بیانیه فدراسیون گفت: بیانیه فدراسیون کشتی را نخواندم اما هر کسی نظری دارد. انگار قول‌هایی بوده اما نظرات فرق داشته و این تصمیم کمیته هست.

انتهای پیام/

نظر شما