شناسهٔ خبر: 51069673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نشست کمیسیون ورزشکاران| مخالفت هیات اجرایی با درخواست کشتی/حدادی: دوست نداریم دخالت شود

نخستین نشست کمیسیون ورزشکاران امروز برگزار و در خصوص درخواست فدراسیون کشتی صحبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه کمیسیون ورزشکاران با سیدرضا صالحی‌امیری امروز ساعت ۱۴ در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

* در این جلسه همان طور که از قبل اعلام شده بود، حسن یزدانی و محمدرضا گرایی ۲ کشتی‌گیر طلایی کشورمان در اعتراض به مهندسی انتخابات حضور نداشتند. 

* ندا شهسواری نیز از غایبان نشست امروز بود. 

* احسان حدادی  در نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: کار کمیته ملی المپیک بسیار زیاد است و  مردم بسیار توقع دارند. بابت نتایج المپیک توکیو خدا قوت می‌گویم. آقای صالحی امیری ورزشکاران قطعا دوست دارند شما بمانید و اگر این اتفاق بیفتد امیدوارم با اقتدار چهار سال دیگر را سپری کنید. 

* وی ادامه داد: ما اینجا جمع شدیم تا شما به عنوان صاحب خانه از پدر خانواده ابلاغ خود را بگیریم و واقعا کار دشواری در پیش داریم. به نکته خوبی اشاره کردید باید انسجام و همدلی باشد. امروز شاهد هستیم با وجود شما آرامش خوبی در ورزش حاکم شده است. می خواهیم در کمیسیون هم همین آرامش باشد و حاشیه نباشد و طوری نشود پس از چهار سال بهداد سلیمی با احسان حدادی وارد جنگ شده باشد. من می‌خواهم ما ۲۰ نفر مثل دوست کنار هم باشیم. 

حدادی در پایان صحبت هایش تاکید کرد: در این چند روز اخیر دخالت‌هایی شده و دوست نداریم دوباره اتفاق بیفتد، اجازه بدهند خود قهرمانان تصمیم بگیرند. همه ما المپیک و بازی‌های آسیایی رفته‌ایم. کارمان سخت است چون انتخاب شدیم و  هر اتفاقی بیفتد باید ما پاسخگو باشیم. 

* حسین ساوه شمشکی در این جلسه گفت: هر کدام از ما دغدغه و‌مشکلاتی داشتیم که شاید در گذشته خوب به آن پرداخته نشده است. دور هم جمع شدیم تا هم کمکی باشیم تا به اهداف خود برسیم و هم اینکه مشکلات را پیگیری کنیم. امیدوارم همه کمک کنیم تا اهداف محقق شود‌. 

* ذبیح‌الله پورشیب در نشست کمیسیون ورزشکاران، عنوان کرد: ما الگوی جامعه هستیم و جوانان ما را می‌بینند. باید متحد باشیم و به آینده نگاه کنیم. نماینده ورزشکاران هستیم و باید 

وی افزود: صداقت داشته باشیم و بهم اعتماد کنیم در غیر اینصورت اتفاقی رخ نمی‌دهد و ۴ سال بعد نام نیکی از ما باقی نمی‌ماند. طوری رفتار کنیم که ۴ سال آینده سرمان را بالا بگیریم. 

صالحی‌امیری درباره پیشنهاد ساعی در خصوص تعویق انتخابات امروز، گفت: فدراسیون کشتی برای افزایش نفر خود مطالبه‌ای خارج از آیین نامه داشت و یک نفر هم به حقانیت این مطالبه در هیات اجرایی رای نداد. مطالبه کشتی این است میزان مدال‌ها در انتخاب افراد باید رعایت شود. مطالبه بدی نیست اما آیین نامه این را نمی‌گوید‌. تلاش ما این بود راه میانه‌ای پیدا کنیم اما هیات اجرایی رای نداد. پیشنهاد من این است رئیس و نایب رئیس امروز معرفی شود. 

* سجاد گنج زاده، حسن یزدانی، ذبیح الله پورشیب، احسان حدادی، بهداد سلیمی، امین بوداغی، شهربانو‌ منصوریان، مجتبی عابدینی، هادی ساعی، زهرا نعمتی، فرزانه فصیحی، حمیده عباسعلی، مصطفی نودهی، محمدرضا گرایی، نجمه خدمتی، حسین ساوه شمشکی، محمد بیداریان، محمد باقری معتمد، ندا شهسواری و ثریا آقایی ۲۰ عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک هستند. 

انتهای پیام/

نظر شما