شناسهٔ خبر: 51069087 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

پایان مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور با معرفی نفرات برتر

رقابت‌های تیراندازی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین دوره مسابقات تیراندازی غیرمتمرکز قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در دو اسلحه تفنگ و تپانچه بادی با حضور ۲۲۵ ورزشکار (۱۳۲ دختر و ۹۳ پسر) به میزبانی دانشگاه تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید؛ بنابراین گزارش با توجه به شرایط پاندومی کرونا این دوره از مسابقات بصورت غیرمتمرکز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مناطق دهگانه‌ی ورزش دانشگاهی و ۲۸ شهر به مدت ۴ روز برگزار و در پایان نفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


دربخش دختران در رشته تپانچه: هانیه رستمیان از دانشگاه الزهراء قهرمان شد، سیده زهرا حسینی از دانشگاه فنی حرفه‌ای دکتر شریعتی تهران دوم شد و مقام سوم به ضحی حداد از دانشگاه زنجان رسید.


در رشته تفنگ: فاطمه امینی از دانشگاه اصفهان، نگار علی یاری از دانشگاه شهید بهشتی و مرضیه بیمکی از دانشگاه خلیج فارس به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.


همچنین در بخش پسران در رشته تپانچه: سجاد پورحسینی لقمه جانی از دانشگاه گیلان اول شد، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران دوم شد و مهدی تندری از دانشگاه شهید رجایی به مقام شوم رسید.


در رشته تفنگ: هادی غرباقی از دانشگاه شهید بهشتی به مقام نخست رسید، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی و امیرحسین گلپسندحق از دانشگاه علامه طباطبایی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.


لازم به ذکر است، به تفرات برتر جوایز، حکم قهرمانی اهداء خواهد شد.

نظر شما