شناسهٔ خبر: 51066920 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان همدان برگزارمی‌شود

گروه استان‌ها- نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در بخش‌های هدایای فرهنگی٬ نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی استان همدان برگزارمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، همزمان با هفتمین جایزه ملی فیروزه٬ فراخوان نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان همدان نیز منتشر شد.

مدیرکل ارشاد همدان با اعلام این خبر درباره جزییات این رویداد اظهار داشت: این رویداد همزمان با هفتمین جایزه ملی فیروزه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره در بخش‌های هدایای فرهنگی نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی منتشر شده است گفت: بخش هدایای فرهنگی شامل صنایع دستی بومی، مصرفی و کاربردی، سفال کیف و کفش، زیورآلات، تذهیب، منبت، چوب و رزین قالی بافی (فرش بافتنی سنتی) است.

احسانی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در سایت جشنواره ثبت و اصل آثار را به دبیرخانه تحویل داده یا ارسال کنند.

وی با این توضیح که وب سایت جشنواره به نشانی https://jayezehfiroozeh.ir برای پیش ثبت نام متقاضیان معرفی شده است مطرح کرد:  20 دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بوده و نتایج داوری نیز 25 دی‌ماه و زمان برگزاری جشنواره یکم بهمن ماه خواهد بود.

انتهای پیام/742/ح

نظر شما