شناسهٔ خبر: 51062011 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) جنسیس G90؛ مرسدس میباخ کره جنوبی!

اخیراً گزارش‌هایی به بیرون درز کرده که نشان می‌دهد خودروسازی کره‌ای هیوندای قصد دارد، تا مدلی لوکس و البته کشیده‌تر از خودروی جنسیس G80 را با نام G90 روانه بازار کند که یادآور نسل جدید مرسدس بنز میباخ است.

صاحب‌خبر -

فرارو- پس از معرفی خودروی لوکس G80، خودروسازی کره‌ای جنسیس Genesis گویا قصد دارد تا نسخه کشیده‌تر در کلاس لیموزین را برای این سری در نظر بگیرد که به احتمال زیاد G90 نام خواهد گرفت. گفته می‌شود این خودروی لوکس، می‌تواند لقب «مرسدس میباخ کره جنوبی» را از آن خود کند.

به گزارش فرارو، خدورسازی هیوندای، با راه اندازی برند جنسیس در سال‌های اخیر، ورود خود را به عرصه خودرو‌های لوکس اعلام کرد. این برند به ویژه در بازار داخلی با عرضه خودرو‌های سدان (نسبتا) بزرگ با هدف افراد VIP همچون Grandeur، Dynasty و Equus، تجربه‌های موفقی را پشت سر گذاشته است. با این اوصاف، هنوز یک قدم دیگر وجود دارد که جنسیس برای تکمیل ترکیب خود باید بردارد. تنها چیزی که این خودروسازی اکنون به آن نیاز دارد، یک نسخه فاصله محوری کشیده از سدان پرچمدار خود است، چیزی که آن را در کلاس لیموزین قرار دهد.

(ویدئو) جنسیس G90؛ مرسدس میباخ کره جنوبی!

خوشبختانه اطلاعاتی وجود دارد که جنسیس قصد ورود به این عرصه را دارد و ما حتی اطلاعاتی جاسوسی از نسل آینده این خودرو را در اختیار داریم. بر اساس همین اطلاعات، یک صفحه خودرویی کره‌ای در یوتیوپ، به نام Gotcha Cars تصاویر رندری را از این خودرو آینده تهیه کرده تا تصورات ما را از این سدان لوکس، تکمیل کند. طبق ویدئوی این کانال، آن‌ها انتظار دارند که خودروی آینده جنسیس طراحی مشابه G80 داشته باشد. این بدان معناست که به احتمال زیاد شاهد دوشاخه چراغ جلو و عقب به همراه شیشه‌های جلو و عقب شیک خواهیم بود. از آنجایی که هدف G90 رقابت با بزرگترین سدان‌های پرچمدار آلمان است، تصاویر آن به گونه‌ای رندر شده اند که از یک لیموزین مگابوک خاص از Sindelfingen الهام گرفته شده است.

اگر جنسیس نسخه توسعه یافته نسل بعدی G90 را به پیش ببرد، این اولین سدان کشیده ساخت هیوندای در بیش از یک دهه خواهد بود. آخرین ساخته آن‌ها در این کلاس، مربوط به بیش از یک دهه پیش و با خودروی Equus Limousine می‌شود. با توجه به موفقیت خودروی مرسدس میباخ، شاید جنسیس باید نسخه فوق لوکسی را از بزرگترین سدان خود در نظر بگیرد. در ادامه شما را به تماشای ویدئوی گروه Gotcha Cars جلب می‌کنیم که تصاویر رندر خودروی جدید G90 را برای اولین بار منتشر کرده اند.

منبع: motor1

نوشته: مصطفی جرفی-فرارو

برچسب‌ها:

نظر شما