شناسهٔ خبر: 51058818 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دانلود سریال جیران (حسن فتحی) قسمت اول تا سوم + انیمیشن و سریال جدید

سریال جیران، سریال نیسان آبی، جزیره و... همگی بسیار وقت پرکن بوده و سرگرمی به ارمغان آورده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، سریال ها در زمان قطعی اینترنت و اختلالات و همچنین همه گیر شدن بیماری هایی که نیاز به قرنطینه دارند واقعا یک نعمت بوده اند. سریال جیران، سریال نیسان آبی، جزیره و... همگی بسیار وقت پرکن بوده و سرگرمی به ارمغان آورده اند.

مبحث اصلی ما سریال ایرانی و جدید "جیران" است که به زودی به شبکه نمایش خانگی می رسد و می توان حدس زد یکی از پرفروش ترین آثار شبکه نمایش لقب بگیرد. با نگاهی به داستان، بازیگران و خصوصا کارگردان آن یعنی حسن فتحی در می یابیم باید منتظر یک سریال عاشقانه تاریخی و دراماتیک باشیم. فتحی که با رزومه خوب و اثر مشهوری مثل شهرزاد توانسته بود مخاطبان زیادی را جذب کند با ساخت اثرهای تاریخی و بازیگرانی با طبع شعر و البته حوادث رمانتیک باعث می شود ذوق بیننده را برانگیزد.

دانلود سریال جیران با لینک مستقیم + همه قسمت ها با حجم کم

ناصرالدین شاه چهارمین شاه قجری است که 50 سال بر ایران حکومت کرد به همین دلیل خود را صاحبقران نامید. او نخستین شاه ایرانی است که خاطرات خود را می نوشته و اولین حکمرانی است که به اروپای نوین سفر کرده و نکات زیادی را به قلم اورده است. دوران او پر از اتفاقات ریز و درشت مانند اعدام امیرکبیر صدراعظم خود می باشد. سرانجام او در سن 65 سالگی در حرم شاه عبدالعظیم به ضرب گلوله میرزا رضای کرمانی کشته شد.

بازیگران سریال جیران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی

دانلود انیمیشن جدید سریالی و سینمایی دوبله فارسی و زیرنویس دار

انیمیشن ها سن و سال برنمیدارند و همه رنج سنی را در برمیگیرند، انیمیشن های مانند شیرشاه را باوجود اینکه ساخته کامپیوترها و دنیای سینماست و واقعی طور نیستند اما پیرو جوان ، کودک آن را دیده اند. یا مثلا پت و مت! گاها نوعی نیاز روحی روانی به انیمیشن ها به صورت ناخودآگاه به سراغ ما می آید. سایت نیکی دیلی انیمه های جدید خارجی و ایرانی را با طبقه بندی سنین، دوبله و زیرنویس برای دانلود ارائه داده است .همچنین کیفیت های مختلف و امکان پخش آنلاین و گاهاً بصورت سانسور شده که مناسب فرهنگ خانواده ها باشد محیا می سازد.

سریال جیران + حسن فتحی

ماجرای عشق ناصرالدین شاه به جیران چیست؟

احتمالا وی برای  اولین بار پس از قتل امیرکبیر، جیران را بین ملازمان یا همان ندیمه های مهدعلیا دیده و به او علاقمند شده و رفتارهای جیران بانو باعث شیفتگی شاه شده است، رفتارهایی برخلاف عرف زنان مانند شکار و رفتارهای جسورانه و اسب سواری ماهرانه همگی باعث تعجب و دلبستگی ناصرالدین شاه به جیران شده است.

یکی از کارهای جیران پوشیدن لباس مانند لباس های رزم مردانه و چکمه  و بستن روبنده است و چالاکی او بر اسب و یک قوش (پرنده شکاری) که با خود همراه داشته است برای شکار آهو و کبک ها.

سرانجام ناصرالدین شاه بعد از کلی عشق و عاشقی با جیران ازدواج کرد و چون جیران نسب قجری نداشت همسری عقدی شاه نیز نشد. حاصل ازدواج آنها فرزندی بنام محمدقاسم میرزا بود که به دلیل علاقه شاه به وی لقب امیرنظام دادند و شاه او ریس قشون قرار داد و می خواست ولیعهد خود ساز ولی مخالفت آقاخان نوری و مهدعلیا و همچنین نسب غیرقاجار همسر شاه مانع میشد تا اینکه با تلاش فراوان وی ولیعهد شد اما مدتی بعد به طرز مشکوکی درگذشت.

این حوادث و دلباختن ناصرالدین شاه و علاقه او به جیران با وجود رکورد دار بودن او در اختیار کردن همسران مختلف باعث شد بتوان یک مجموعه تاریخی را از دل آن بیرون آورد.

این سریال مهیج بزودی در سایت نیکی دیلی (Niikidaily.info) با ترافیک نیم بها منتشر خواهد شد به آدرس: https://www.niikidaily.info/serial/

بیشتر بخوانید:

نظر شما