شناسهٔ خبر: 51056652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

آبرسانی ۶۳ روستای محروم استان در رفسنجان آغاز شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورمان پروژه آبرسانی به روستاهای محروم استان کرمان را در رفسنجان افتتاح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردارسلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشورمان هم اکنون درمراسم بهره برداری از طرح آبرسانی روستایی در رفسنجان حضور دارد.

قرار است همزمان با حضور وی در ۶۲نفطه دیگر استان آئین بهره برداری از آبرسانی روستایی در روستاهای محروم وکم آب یا بدون آب استان  آغاز شود.

آیین افتتاحیه پروژه آبرسانی ۶۳ روستای محروم استان کرمان "یادبود شهید علی ابراهیمی" قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی به همت واقف گرانقدر حاج اکبر ابراهیمی با حضور سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان در روستای زین آباد رفسنجان در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان در رفسنجان گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی فراوانی توسط نیرو‌های جهادی بسیج و همکاری دستگاه‌های مسئول در خدمت به مردم در استان کرمان اجرا شده است.

او افزود: در قالب طرح آبرسانی شهید سلیمانی ۴۰۰ روستای استان کرمان در سال جاری از آب شرب مناسب و شبکه سازی بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در این فاز ۶۳ روستا به نیت ۶۳ سال عمر بابرکت سردار سلیمانی اجرا شد، این عدد در سالگرد شهادت سردار دل‌ها و هفته پاسدار تکرار خواهد شد.

سردار سلیمانی اظهار کرد: با توافق وزارت نیرو در مساله آب شرب روستا‌ها در سراسر کشور ورود می‌کنیم.

او بیان کرد: نقش آفرینی سپاه و بسیج گسترده است و ما در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم در زمینه آب شرب، مسکن، راه روستایی، اقتصاد روستا‌ها در قالب حمایت از تولید خانگی و واحد‌های کوچک هستیم.

این طرح در قالب نهضت آبرسانی مرد میدان به همت خیر حاج اکبر ابراهیمی و به یادبود شهید علی ابراهیمی از امروز در سراسر استان کرمان اجرایی می‌شود.
سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیزدر آیین افتتاح طرح آبرسانی مرد میدان گفت: بسیج بدون نگاه حزبی و جناحی به فکر حل مشکل مردم است، بن بست شکنی بسیج در این گونه طرح‌ها دیده می‌شود.

او افزود: راه برون رفت و باز کردن گره‌های کشور داشتن تفکر بسیجی است و جهادگونه مشکلات سد راه مردم را برطرف کنیم.

سردار معروفی از بهره برداری ۵ هزار و ۵۶۰ پروژه محرومیت زدایی و اشتغالزایی با هزینه ۱۵۴ میلیارد تومان در استان کرمان از سال گذشته تاکنون خبر داد و اظهار داشت: استان کرمان جزو چهار استانی است که به شدت کمبود آب داریم در همین راستا قرارگاه نهضت آبرسانی مرد میدان حاج قاسم سلیمانی در این استان راه اندازی شد.

او تصریح کرد: قرارگاه نهضت آبرسانی در هفت فاز با کمک خیرین، واقفین و آبفای استان برنامه ریزی شده و در آن ۹۰۰ روستای استان از آب شرب بهره مند می‌شود.

سردار معروفی گفت: در سه فاز اول ۱۳۶ روستا با جمعیت ۱۶۰ هزار نفر با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان آبرسانی شده است و در این فاز نیز ۶۳ روستا به نیت عمر ۶۳ ساله سردار دل‌ها افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما