شناسهٔ خبر: 51051753 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

روش جدید بازار فروش خودرو زیر قیمت/قیمت ها در بازار خودرو

فعالان بازار معتقدند نباید در شرایط فعلی خودرو به صورت وعده ای خرید کرد و مشتریان باید به شرط روئیت خودرو اقدام به پرداخت هزینه کنند.

صاحب‌خبر -

بازار خرید و فروش خودرو در اولین روز از هفته جاری همچنان شاهد رکود در معاملات است. به اعتقاد فعالان بازار بلاتکلیفی قیمت خودرو عاملی شده تا مشتریان دست از معامله کشیده و منتظر تعیین تکلیف وضعیت بازار باشند.

جالب اینجاست که در شرایطی که بازار در رکود مطلق قرار داشته و کمتر کسی اقدام به معامله می‌کند برخی از سوء استفاده کنندگان با شگردهای خاص درصدد کسب سود بیشتر از بازار بلاتکلیف خودرو هستند به نحوی که با وجود آن که تحویل خودرو به صورت فوری و آنهم کارتکسی وجود ندارد برخی با شگردهایی از جمله فروش خودرو زیر قیمت بازار خریدار را مجاب به خرید می کنند.

فعالان بازار معتقدند نباید در شرایط فعلی خودرو به صورت وعده ای خرید کرد و مشتریان باید به شرط روئیت خودرو اقدام به پرداخت هزینه کنند.

در بازار امروز خرید و فروش خودرو تیبا دو با قیمت ۱۸۱ میلیون تومان، ساینا ۱۸۳ میلیون، کوئیک آر ۱۸۹ میلیون تومان، و پژو ۲۰۶ صندوقدار ۳۰۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پژو ۲۰۶ تیپ پنج با قیمت ۳۰۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ دو ۲۶۰ میلیون تومان، سمند ال ایکس ۲۸۰ میلیون تومان، سمند سورن ۳۲۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۴۳۰ میلیون توان، رانا ال ایکس ۲۴۳ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ با قیمت ۱۷۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۷۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ جی ال ایکس ۲۴۶ میلیون تومان و پژو پارس ۳۰۹ میلیون تومان فروخته می شود./تسنیم

نظر شما