شناسهٔ خبر: 51050313 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

رای مثبت کمیسیون آموزش به برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد، نمایندگان با ۱۲ رأی موافق و ۲ رأی مخالف برنامه های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تأیید کردند.

صاحب‌خبر -

رای مثبت کمیسیون آموزش به برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

مهرداد ویس کرمی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از بررسی برنامه‌های یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در کمیسیون خبر داد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های وزیر پیشنهادی به رأی اعضای کمیسیون گذاشته شد، نمایندگان با ۱۲ رأی موافق و ۲ رأی مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را تأیید کردند.

ویس کرمی در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان نیز تصریح کرد: بررسی این لایحه در کمیسیون به پایان رسیده و حدود سه هفته است که به هیئت رئیسه مجلس ارسال شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی در ماده ۶ این لایحه ابهامات وجود دارد و مجلس و دولت در حال رایزنی برای بررسی بار مالی این لایحه هستند.

وی با بیان اینکه روش محاسبه حقوق معلمان در اصلاحیه جدید تغییر کرده است، اظهار داشت: در اصلاحیه جدید روش محاسبه حقوق معلمان ارتباطی به مدل وزارت علوم ندارد و به صورت مستقل محاسبه می‌شود.

نظر شما