شناسهٔ خبر: 51050263 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

جف کیلی: The Game Awards 2021 سورپرایزهای جالبی خواهد داشت

احسان شریعت

صاحب‌خبر -

جف کیلی (Geoff Keighley)، تهیه‌کننده و خالق Game Awards، درباره‌ی رویداد The Game Awards 2021 و رونمایی‌ها و به‌روزرسانی‌های موجود در آن، صحبت می‌کند.

با پایان یافتن سال، به رویداد بعدی Game Awards نزدیک می‌شویم، رویدادی که در آن تمام اعضای صنعت بازی‌ها به طور جمعی به دوازده ماه گذشته نگاه می‌کنند تا شاهد بهترین‌ها و اعطای جوایز به آن‌ها باشند. البته این رویداد همیشه به همان اندازه که درباره‌ی اعطای جوایز بوده، مربوط به رونمایی‌ها و به‌روزرسانی‌های بازی‌های جدید نیز بوده است. حال به گفته‌ی جف کیلی Game Awards امسال قرار است در این بخش گسترده‌تر از همیشه باشد.

در کلیپی که توسط صفحه‌ی رسمی توییتر The Game Awards آپلود شده است، کیلی در مورد آنچه که برای نمایش امسال در انتظار است صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد که بیش از هر چیز دیگری، گیمرها دید خوبی را از بازی‌هایی که پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس/اس در سال آینده عرضه می‌کنند، پیدا خواهند کرد. کیلی می‌گوید که گیمرها می‌توانند انتظار شگفتی‌های زیادی را داشته باشند و نوید گیم‌پلی و نمایش‌های in-engine زیادی را می‌دهد.

پیش از این، کیلی گفته بود که The Game Awards 2021 شامل 40 تا 50 بازی همراه با رونمایی‌های جدید خواهد بود. در حالی که هنوز هیچ چیزی تایید نشده است، گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که Senua’s Saga: Hellblade 2 می‌تواند یکی از بازی هایی باشد که نمایش داده می‌شود. همچنین، طبق اشاره‌ی مرموز اخیر هاوس‌مارک (Housemarque)، ممکن است در این رویداد شاهد اطلاعاتی درباره‌ی یک بسته‌ی الحاقی برای Returnal باشیم.

مراسم The Game Awards 2021 به میزبانی جف کیلی (Geoff Keighley)، در تاریخ 18 آذر (9 دسامبر) به صورت زنده در تئاتر مایکروسافت برگزار خواهد شد. زمان دقیق برگزاری به زودی اعلام خواهد شد.

Flawless MEYSAMB300

نظر شما