شناسهٔ خبر: 51050202 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همراه با کشته شدن ۳ انگلیسی؛

طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس

خبرگزاری صداوسیما

رسانه‌های محلی در انگلیس روز شنبه (امروز) از تلفات انسانی طوفان «آرون» (Storm Arwen) خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل­ ­خبرگزاری صدا و سیما؛ روزنامه «دیلی میل» نوشت، طوفان «آرون» در ایرلند شمالی و بخش‌هایی از انگلیس علاوه بر وارد کردن آسیب شدید در این کشور، تلفات بر جا گذاشت.

طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس طوفان مرگبار و قطع برق گسترده در انگلیس

بر اساس این گزارش، در نتیجه طوفان در مناطق وسیعی از انگلیس و ایرلند شمالی، برق بیش از ۱۳۰ هزار منزل مسکونی قطع شد و سه نفر کشته شدند.

طوفان آرون از روز جمعه (دیروز) مناطقی از شمال غربی انگلیس و ایرلند شمالی در بریتانیا را درنوردیده است.

روزنامه «ایندیپندنت» پیشتر خبر داده بود در نتیجه شکستن درخت‌ها در ناشی از وزش باد شدید در مناطق وسیعی از ایرلند شمالی و انگلیس، دو نفر کشته شدند.

شاهدانی عینی به این رسانه خبر دادند، جمعه شب (دیشب) یک مرد ساکن «لنکستر» انگلیس بر اثر افتادن درخت روی او جانش را از دست داد.

یک راننده در شهر «آنتریم» ایرلند شمالی هم در نتیجه طوفان جان سپرد.. این شهروند بریتانیایی مشغول رانندگی بود که در نتیجه باد شدید، درخت روی خودروی او افتاد و جانش را گرفت.

مقام‌های بریتانیایی روز جمعه (دیروز) برای ساکنان مناطق وسیعی از سواحل شمال شرق این کشور «هشدار قرمز» هواشناسی صادر کردند.

جمعه شب مناطقی از «بریزلی وود» و «نورثاملند» بریتانیا وزش باد تا سرعت ۹۸ مایل در ساعت را تجربه کردند.

مقام‌های این کشور از ساکنان مناطق طوفان زده خواستند در خانه‌های خود بمانند و تا آنجایی که امکان دارد از رانندگی و استفاده از خودرو پرهیز کنند.

نظر شما