شناسهٔ خبر: 51049498 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

سازمان قضایی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری از وقوع جرم برداشته است

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی گام‌های بلندی در جهت پیشگیری از وقوع جرم برداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، معاون هماهنگ‌کننده ارتش و هیئت همراه با رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امیر حبیب‌الله سیاری انتصاب حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان را تبریک گفت و برای او آرزوی توفیق کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این دیدار از این سازمان به عنوان بازوی فرماندهان در جهت صیانت از نیروهای مسلح یاد کرد.

وی گفت: فرمانده مقتدری که می‌خواهد به وظیفه‌اش عمل کند و اقتدار خودش را در چهارچوب قانون به منصه ظهور برساند باید سازوکاری داشته باشد که از طریق آن بتواند با مجرمان برخورد نماید و آن سازمان قضایی نیروهای مسلح است.

وی با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی جرایم نیروهای مسلح از ابتدای اجرای سیاست‌های پیشگیری از وقوع جرم از سال ۷۶ تاکنون افزود: سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای سیاست‌های فرماندهی کل قوا و اجرای مفاد قانون اساسی در جهت پیشگیری از وقوع جرم با همکاری نیروهای مسلح گام‌های بلندی برداشته و این افتخار بزرگی است.

در این دیدار امیر سیدمحمدرضا حسینی فرمانده دژبان کل ارتش و سرهنگ «مسلم یعقوبی» رئیس اداره قوانین، امور حقوقی و مجلس ارتش، امیر سیاری را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام

نظر شما