شناسهٔ خبر: 51049431 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

افزایش جرم کارکنان زندان‌های فدرال آمریکا

تحقیقات نشان می‌دهد که اداره زندان‌های فدرال آمریکا اقدامات کارمندان متهم به سوء رفتار را نادیده گرفته است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان زندان‌های فدرال آمریکا از ابتدای سال ۲۰۱۹ تاکنون دستگیر، متهم و یا محکوم شده‎اند.

به گزارش «سی تی وی نیوز»، تحقیقات نشان می‌دهد که اداره زندان‌های فدرال آمریکا با بودجه سالانه نزدیک به ۸ میلیارد دلار، کانون سوء استفاده، اختلاس و فساد است و چشمان خود را بر کارمندان متهم به سوء رفتار بسته است.

در برخی موارد، این سازمان موفق به تعلیق افسرانی نشده است که خود به دلیل جرایم، دستگیر شده‎اند.

دو سوم پرونده‌های جنایی علیه پرسنل وزارت دادگستری آمریکا در سال‌های اخیر مربوط به کارکنان زندان‌های فدرال بوده است.

از ۴۱ مورد بازداشت در سال جاری میلادی، ۲۸ مورد متعلق به کارمندان یا پیمانکاران زندان‌های فدرال آمریکا بودند؛ ۵ نفر نیز مربوط به اف بی آی بوده است؛ همچنین در هر کدام از اداره‌های مبارزه با مواد مخدر و اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره هر کدام ۲ نفر دستگیر شده‎اند.

آمار نشان می‌دهد که چگونه کارمندان در داخل یک سیستم زندان فدرال، که قاعدتاً جایی برای مجازات و بازپروری افرادی است که مرتکب اعمال بد شده‎اند، رفتار مجرمانه مرتکب می‌شوند.

این افشاگری‌ها در حالی صورت می‌گیرد که فعالان، دولت بایدن را تحت فشار قرار می‌دهند تا در مورد ترمیم این سیستم جدیت به خرج دهد.

در یک مورد که از سوی «آسوشیتد پرس»، کشف شده، اداره زندان‌های فدرال آمریکا به یکی از مقام‎های یک زندان فدرال در «می‌ سی سی پی»، که وظیفه اش بررسی رفتار نادرست سایر کارکنان بود، اجازه داد پس از بازداشت او به اتهام تعقیب و آزار همکاران، در سمت خود باقی بماند.

انتهای پیام/

نظر شما