شناسهٔ خبر: 51049137 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کرونا نفس یک بیمار را در چهارمحال و بختیاری قطع کرد

طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳۵۰ بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی، سرپایی و بیمارستانی مراجعه داشته اند که از این تعداد ۴۸ بیمار با علایم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

او افزود: در شبانه روز گذشته نتیجه تست ۵۰ نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی و ۶ نفر از بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان، مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

شیرانی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۹۰ نفر مثبت قطعی و بقیه در انتظار پاسخ نتایج آزمایش‌ها برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

او اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش شد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به یک هزار و ۷۲۷ نفر رسید.

شیرانی تصریح کرد: هم اکنون ۱۴ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام/ن

نظر شما