شناسهٔ خبر: 51048703 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بوسه محمدرضا گرایی به چادر مادر شهید مدافع حرم+ فیلم

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ایران اسلامی در اختتامیه سومین رویداد سراسری بسیج بر چادر مادر شهید مدافع حرم بوسه زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج همزمان با ایام گرامیداشت هفته بسیج با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ، خانواده محترم برخی از شهدای عالی مقام از جمله خانواده محترم شهید حجازی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

در این مراسم، محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ایران اسلامی در اختتامیه سومین رویداد سراسری بسیج بر چادر مادر شهید مدافع حرم، شهید محمد کامران بوسه زد.

شهید , شهدای مدافع حرم , بوسه محمدرضا گرایی به چادر مادر شهید مدافع حرم

 

شهید , شهدای مدافع حرم ,

* معرفی و تجلیل از برترین‌ها

بر اساس این گزارش در بخش پویانمایی حمد صالح اسدی، محمد صالح دهقانی، فاطمه عبدلی و نجمه مؤمنی مقدم از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ اسماعیل براتوند، امیرحسین درج، علی خنده‌می و فاطمه پاک‌نژاد از استان خوزستان به عنوان تیم دوم و محمد رجبی و مصطفی جعفری از استان گلستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش بازی‌های رایانه‌ای بهنام رضایی، رضا شعبانی، سیدرسول قوامی، علیرضا موحد و مصطفی تراب‌زاده از استان اصفهان به عنوان تیم اول؛ امیرحسین حیدری، سیدمهدی حسینی عباس پورجاویدی، علی مرادی و محمدمتین رضایی از استان قم به عنوان تیم دوم و حمید حامدی‌فر، رضا رمضانی و محمد متین رضایی از استان قزوین به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

در بخش نرم‌افزار محمدسعید فداالدینی، مهدی شایان و مهدی نواب‌زاده از استان کرمان به عنوان تیم اول؛ آریا ولی‌زاده و پارسا رستمی از تهران بزرگ به عنوان تیم دوم و پویا لیلی‌زاده، حامد صفرنیا، عارف کشتکار، محمدمهدی نوری و مهدی چکامه از استان خوزستان به عنوان تیم سوم انتخاب شدند.

از دیگر بخش‌های این مراسم معرفی چهره سال فضای مجازی بود. در این راستا «محمدرضاگرایی» قهرمان کشتی المپیک و جهان به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد. همچنین مرحومه لیلا امیری، سردبیر پایگاه اطلاع‌رسانی صبح قزوین، مرحوم مهدی صانعی، مسئول سابق مرکز مپتای استان خراسان رضوی و طیبه ربانی، فرمانده گردان سایبری تایباد به عنوان چهره‌های ماندگار معرفی شدند.

*  بازی «فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی» رونمایی شد

گفتنی است بازی" فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" در آیین اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از سوی مؤسسه فرهنگی، هنری، رسانه‌ای منادیان رونمایی شد.

این یک بازی مهیج در ژانر اکشن است. داستان این بازی، روایتگر محاصره 80 روزه شهر آمرلی توسط  گروه تروریستی داعش و آزادسازی آن به فرماندهی شهید قاسم سلیمانی است.
تولید این بازی در حدود دو سال پیش آغاز شد و برای ارائه روایت جذاب، سازندگان به سراغ ساخت یک بازی اول شخص رفتند تا هیجان و رشادت‌های رزمندگانی که علیه تروریست‌های داعشی جنگیده‌اند به خوبی به مخاطب منتقل شود. این بازی دارای دو شخصیت اصلی با نام‌های رامین و بصیر است.

انتهای پیام/

نظر شما