شناسهٔ خبر: 51048532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صعود رایکا به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال کشور

خبرگزاری صداوسیما

تیم رایکا بابل با برتری ۲ بر ۱ مقابل اسپاد تهران به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

صاحب‌خبر -

صعود رایکا به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال کشوربه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، در مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور، تیم رایکا بابل از ساعت ۱۴:۱۵ امروز شنبه ۶ آذر در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف اسپاد الوند تهران رفت که در پایان با پیروزی ۲ بر ۱ مقابل مهمان به مرحله چهارم این رقابتها صعود کرد.


ترکیب تیم رایکا بابل مقابل اسپاد تهران:
سهراب پل گردنی
علی گودرزی
محمد آژیر
امیر عباسی
علی خانلرزاده
رضا نبی زاده
میثم مرادی
محمد دلاوری
میلاد قربان‌زاده
برهان عابد
جواد غلامی
سرمربی: پیروز قربانی


عبدالحسین باستان، کامران سعیدی، رضا رایجی و ابوالفضل حسینی کوبل داوری دیدار دو تیم رایکا بابل و اسپاد تهران را تشکیل می‌دادند.


یاران پیروز قربانی که از شروع بازی‌های لیگ دسته یک، روند خوبی را طی کرده‌اند و هنوز باخت خانگی را تجربه نکردند، امروز درحالی به مصاف اسپاد رفتند که عزم خود را برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها، جزم کردند.


اسپاد الوند تهران که با خرید سهمیه لیگ دوئی خیبر خرم آباد در فصل گذشته کارش را استارت زد در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دو نیز از ۲ بازی؛ یک برد و یک تساوی کسب کرده است.


هر دو تیم از ابتدا شروع به حمله بر روی دروازه‌های یکدیگر کردند تا اینکه بر خلاف جریان بازی، تیم اسپاد در دقیقه ۲۳ موفق به گشودن دورازه تیم رایکا شد.


بعد از گل تیم مهمان، رایکایی‌ها به خودشان آمدند و دست به حملات متعددی زدند تا اینکه در دقایق پایانی نیمه اول توسط برهان عابد کار را به تساوی کشاندند.


با رهنمود‌های پیروز قربانی در رختکن، رایکا در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، موفق شد روی ضربه کاشته فوق‌العاده برهان عابد، به گل دوم خود برسد و با حفظ گل‌های زده خود، به مرحله بعدی جام حذفی صعود کند.

 

در اواخر این دیدار، شاهد حملات فراوان تیم اسپاد بودیم با دفع توپ‌های سهراب پل گردنی، دروازه رایکا بسته ماند تا این دیدار با همان نتیجه ۲-۱ خاتمه یابد.

<div id="video-display-embed-code_7303336"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3288913/7303336?width=400&height=300"></script></div>


رایکا با این پیروزی به جمع ۳۲ تیم برتر رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد. دور بعدی این رقابت‌ها قرعه کشی شده و تاریخ برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد.

نظر شما