شناسهٔ خبر: 51045708 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

مورد عجیب ملی پوش تیم ملی کشتی / ۴۰۰ میلیون برای تنها دو مبارزه!

دارنده مدال طلای جهان علی رغم دریافت کل مبلغ قرارداد از تیم کشتی صنایع مازندران، می گوید به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند در مرحله نهایی برای این تیم کشتی بگیرد!

صاحب‌خبر -

اقتصاد آنلاین - امیر جهانی؛ کامران قاسمپور دارنده مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان، پس از حضور در رقابت های جهانی نروژ، قرارداد خود را با تیم صنایع مازندران با سرمربیگری رضا یزدانی برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد امضا کرد تا به قول خودش دینش را به مردم جویبار ادا کند. قاسمپور برای پیوستن به صنایع قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان به ثبت رساند و نکته جالب اینکه مسئولین تیم صنایع برای احترام هر چه بیشتر به این کشتی گیر و حفظ جایگاه او، کل مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان را در زمان امضای قرارداد و پیش از حضور وی در رقابت های لیگ به این کشتی گیر ملی پوش پرداخت کردند. بر اساس قرارداد امضا شده، قاسمپور می بایست در تمامی کشتی های دور رفت و برگشت و مرحله نهایی لیگ برتر در صورت خواست کادر فنی، برای تیم صنایع روی تشک برود اما با توجه به اینکه کادر فنی تیم صنایع قاسمپور را برای حضور در مراحل حساس نیمه نهایی و فینال لیگ در نظر گرفته بود، رضا یزدانی در طول ۶ مبارزه رفت و برگشت لیگ در مرحله گروهی، تنها در دو مبارزه نه چندان پرفشار، قاسمپور را به تشک فرستاد تا از این کشتی گیر در بهترین شرایط آمادگی برای مراحل نهایی استفاده کند.

با این حال در شرایطی که زمان زیادی تا برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد باقی نمانده، قاسمپور به یکباره از مصدومیت خود در جریان تمرین در باشگاه جویبار خبر داد و اعلام کرده بنا بر نظر پزشکان به علت آسیب دیدگی نمی تواند در مرحله نهایی برای تیم صنایع به میدان برود! این در حالی بود که همزمان با این موضوع، حسن یزدانی و آرتور نایفونوف روسی برای حضور در نیمه نهایی لیگ با دیگر تیم ها قرارداد بستند و با توجه به اینکه قاسمپور در لیگ در وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقه داده، احتمال رویارویی این سه کشتی گیر با هم می توانست زیاد باشد. البته مسئولین تیم صنایع هم هیچ قاطعیتی نسبت به مصدومیت قاسمپور ندارند و با اتفاقات رخ داده، مسئولین این تیم به شدت ناراحت هستند و بر همین اساس نیز در صورتی که قاسمپور در مرحله نهایی برای این تیم به میدان نرود، شنیده می شود مسئولین تیم صنایع قصد دارند از او به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شکایت کنند و بر اساس بندهای گنجانده شده در قرارداد، نسبت به گرفتن ضرر و زیان اقدام کنند. جالب اینکه سال گذشته نیز مشابه همین اتفاق برای تیم استقلال که رضا یزدانی سرمربیگری آن را بر عهده داشت، رخ داد و در آستانه برگزاری مرحله نهایی لیگ، با اتفاقات عجیب و غریب، امیرمحمد یزدانی و یونس امامی اقدام به ترک اردوی استقلال کردند، اتفاقی که باعث شد این تیم ضربه محکمی در آستانه حضور در مرحله نهایی لیگ بخورد و شانس قهرمانی را از دست بدهد.

نظر شما