شناسهٔ خبر: 51039832 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

در آموزش و پرورش استان چه خبر است؛

خلف وعده آموزش‌وپرورش برای پرداخت معوقات/ معلمان مناطق محروم از مسئولین استان گلایه دارند

با گذشت سه هفته از رسانه‌ای شدن عدم پرداخت مطالبات یک ساله معلمان مناطق محروم هنوز خبری از پرداخت این مطالبات نیست.

صاحب‌خبر -

گروه اجتماعی آناج: عدم پرداخت حقوق یک ساله معلمان مناطق محروم به بهانه‌های مختلف در حالیکه وزارت آموزش و پرورش حقوق این معلمان را به حساب استان واریز کرده در هفته‌های گذشته در رسانه‌های استان منعکس شد. بعد از انتشار این خبر روابط عمومی‌آموزش‌وپرورش استان ضمن عذرخواهی از معلمان وعده داد که مشکل معلمان مناطق محروم به زودی حل خواهد شد.

با این حال با گذشت بیش از سه هفته از رسانه‌ای شدن این ماجرا هنوز خبری از پرداخت معوقات نشده و معلمان این مناطق از مسئولین آذربایجان‌شرقی بخاطر عدم ورود به این مساله گلایه‌مند هستند.

یکی از این معلمان در تماس با پایگاه خبری آناج اظهار داشت: با وجود اینکه سه هفته از انتشار خبر عدم پرداخت مطالبات ما و وعده مسئولین برای حل این مشکل ظرف چند روز آینده گذشته است اما هنوز خبری از پرداخت مطالبات ما نیست.

وی ادامه داد: وقتی این پول به حساب آموزش و پرورش واریز شده چرا ما باید بیش از یک سال حقوق دریافت نکرده باشیم و حالا هم که موضوع رسانه‌ای شده با ما عناد کرده و حاضر به پرداخت مطالبات ما نیستند.

این معلم که در یکی از محرومترین مناطق استان مشغول تدریس است با گلایه از مسئولین استان گفت: وقتی در صداوسیمای استان مسئولین آموزش و پرورش اذعان کردند که هشت ماه از حقوق معلمان مناطق محروم پرداخت نشده چرا هیچکدام از مسئولین به این موضوع ورود نکردند؟

وی ادامه داد: انتظار ما از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نمایندگان مجلس ورود به این مساله و حل موضوع است زیرا دیگر طاقت معلمان طاق شده است، چه کسی می‌تواند یک سال بدون حقوق زندگی کند که ما با داشتن خانواده و چند فرزند این کار را بکنیم؟

انتهای پیام/

نظر شما