شناسهٔ خبر: 51034257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بسیج نماد «مامی توانیم» در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند تقویت مسجد محوری و پایگاه‌های بسیج است که در این راستا برنامه های بلندمدت و کوتاه مدت در سپاه هدفگذاری شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از اراک ، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در جمع بسیجیان پایگاه بسیج امام علی(ع) اراک، افزود:  پیام مقام معظم رهبری به بسیجیان، افق تازه‌ای در پیش روی جوانان بسیجی و فصل تازه‌ای برای فعالیت‌های بسیج به‌منظور خدمت به مردم و نظام اسلامی آغاز و موجب تقویت انگیزه جوانان بسیجی برای ادامه مسیر تحقق تمدن اسلامی شد.

وی تاکید کرد: بسیجیان با تکیه بر رهنمودهای رهبری انقلاب اسلامی و عمل صالح مستحکم‌تر از گذشته و با عزمی راسخ و برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق مولفه‌های بیانیه گام دوم انقلاب گام برمی‌ردارند  و از فرصت تشکیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تشکیل دولت اسلامی بیشترین بهره‌گیری را می‌کنند.

 فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تأکید بر اینکه بسیج نماد «مامی توانیم» در عرصه‌های مختلف است،گفت: بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه‌های مختلف به یادگار گذاشته‌اند.

سردار کریمی اظهار داشت: ایجاد  ۷۰۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال است، که در این راستا بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی پایدار  ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: سازماندهی بیش از یک‌هزار و ۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی و اجرای بیش از یک‌هزار و ۶۰۰ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در پنج سال اخیر از دیگر اقداماتی است که مساجد نقش مهمی در هدایت و سازماندهی جهادگران داشته‌اند.

 

انتهای پیام/

 

بیشتر بخوانید:

  • پاسداران دلاور نیروی دریایی سپاه تربیت شدگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند
  • یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه بهره برداری از گنج دفاع مقدس است

نظر شما