شناسهٔ خبر: 51029688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

پرسپولیس شکایت کند هم فایده ندارد

روزنامه خبر ورزشی

سید حسن نوشه ور ناظر فدراسیون فوتبال می‌گوید تحت هیچ شرایطی کارت زردی که داور بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت به اشتباه به مهدی ترابی داد پاک نخواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش مشرق، در جریان بازی دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که به برتری یک بر صفر سرخپوشان انجامید علی اصغر مومنی داور این مسابقه در یک صحنه به زعم این که مهدی ترابی هافبک پرسپولیس قصد فریب داشته و شبیه سازی کرده است داخل محوطه جریمه به او کارت زرد نشان داد.

پس از بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان داوری مشخص شد که روی مهدی ترابی صد درصد خطای پنالتی صورت گرفته است و داور در آن صحنه اشتباه کرده و نباید به بازیکنان پرسپولیس کارت زرد نشان می داد.

در خصوص اینکه آیا در صورت شکایت پرسپولیسی‌ها، کارت زرد مهدی ترابی پاک می شود یا نه سید حسن نوشه ور ناظر فدراسیون فوتبال و کارشناس داوری به خبر ورزشی گفت: با وجود این که داور بازی اشتباه کرده و خطا روی ترابی پنالتی بوده و کارت زردی که مومنی به این بازیکن داده اشتباه بود اما این کارت هرگز پاک نخواهد شد و جزء اشتباهات داوری بوده که در طول ۹۰ دقیقه رخ داده است و همان طور که پنالتی برنمی‌گردد کارت زرد هم پاک نخواهد شد. به اعتقاد من اگر پرسپولیسی ها شکایتی داشته باشند هم ثمری ندارد و این کارت زرد به نام ترابی به ثبت رسیده است ولو اینکه داور اشتباه کرده باشد.

ناظر فدراسیون فوتبال در ادامه افزود: بعضاً جرایم انضباطی از قبیل محرومیت ها با شکایت باشگاه ها و یا فرد مذکور می تواند کاهش پیدا کند و یا لغو شود اما کارتهای زردی که توسط داوران به اشتباه داده شده باشد شامل این موضوع نمی شود.

نظر شما