شناسهٔ خبر: 51029629 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است

اقتصاد ایران: رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم جذب جوانان به بسیج، گفت: بصیرت افزایی یکی از مهم ترین رسالت های بسیج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر جمعه در دیدار با فرماندهی و معاونین سپاه قدس گیلان با اشاره به فلسفه شکل گیری بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج حرکت بزرگی بود که ضامن دوام و استمرار انقلاب و نظام است.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها حضوری موفق داشته است، گفت: کارنامه درخشان بسیج در خدمت به مردم به ویژه محرومان قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در همه این سال‌ها شاهد اقدامات خوب بسیج در همه بخش‌ها بوده ایم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه تفکر و روحیه بسیجی شکل گرفته است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بسیج باید با زمان شناسی، تقویت علم و آگاهی در همه عرصه وارد شود، گفت: بسیج بهترین حلقه اتصال هم گرایی، ایجاد وحدت و همدلی بین دستگاه‌ها است.

وی با بیان اینکه در مدیریت جامعه جهانی می‌توانیم از الگویی به عنوان بسیج استفاده کنیم، ادامه داد: در همه این سال‌ها شاهد نفوذ تفکر بسیجی در سایر کشورها نیز بوده ایم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مسئولان باید تکلیف محور باشند و در مسیر منویات رهبری حرکت کنند، تصریح کرد: همیشه شاهد بودیم زمانی که از این مسیر منحرف شده ایم به این انقلاب و نظام آسیب وارده شده است.

وی با بیان اینکه اهل سیاه نمایی نیستیم اما عملکرد دولت گذشته در این زمینه خوب نبوده است، افزود: عمل نکردن بر اساس تفکر و روحیه بسیجی و انحراف از منویات رهبری سبب شد تا شاهد عقب ماندگی‌هایی بسیاری در کشور باشیم.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج بصیرت افزایی است، ادامه داد: باید زمینه حضور جوانان در بسیج فراهم شود.

برچسب‌ها:

نظر شما