شناسهٔ خبر: 51028282 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسابقات تیراندازی گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد

مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان در سالن تیراندازی سردار شهید «سعید مجیدی »برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «غلامرضا کریمی» رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی در حاشیه آغاز مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: مسابقات تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و با رویکرد ایجاد نشاط در بین بسیجیان در سالن تیراندازی سردار شهید «سعید مجیدی» برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات که با هدف انتخاب تیم المپیاد نوجوانان و دو تیم اصلی بزرگسالان برگزار شد که از شهرستان های اراک، خمین، محلات و دلیجان حضور داشتند و بیش از ۵۰ نفر از ورزشکاران استان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کریمی بیان کرد: خوشبختانه بسیجیان در انجام فعالیت های ورزشی پیشگام هستند و در کنار همه رسالت ها و خدمت رسانی ها ورزش را یک اولویت می دانند و در طول هفته بسیج شاهد برنامه های ورزشی خوبی توسط بسیجیان در سطح استان بودیم که قابل تقدیر است.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی ادامه داد: یکی از اولویت های مهمی که بسیج در حوزه ورزش باید به آن توجه کند کشف استعدادهای ورزشی جوانان و حمایت از آنها است که امسال مسابقات تیراندازی هفته بسیج با این رویکرد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه استان مرکزی بیش از ۳۳۳ شهید ورزشکار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: آخرین شهید ورزشکاری که تقدیم دفاع از ارزش های اسلامی شده سردار شهید «سعید مجیدی » بود که در رشته های تیراندازی و رزمی حرف برای گفتن داشت و از قهرمانان ملی بود و سعی شد در مسابقات تیراندازی هفته بسیج امسال ورزشکاران را با سیره این شهید بزرگوار آشنا کنیم.

وی اضافه کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطر شهید «سعید مجیدی » نامگذاری سالن تیراندازی با ۲۱ خط هدف استاندارد در دستور کار قرار گرفت که با حضور وزیر ورزش و جوانان انجام شد.

کریمی خاطر نشان کرد: استان مرکزی با بیش از هفت ملی پوش در رشته های تفنگ و تپانچه رتبه های قابل توجهی در مسابقات تیراندازی کسب کرده و امیدواریم در دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به رشته تیراندازی بیشتر توجه شود.

انتهای پیام/ 

نظر شما