شناسهٔ خبر: 51028265 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه شاهرود:

مطالبات مردمی با لحاظ منافع ملی پیگیری شود

حجت‌الاسلام والمسلمین امینی با بیان اینکه مطالبات بحق مردم نباید به قومیت‌گرایی و سوء استفاده دشمنان منجر شود، گفت: منافع ملی در حل مشکلات و مطالبات در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در خطبه‌های نماز جمعه این هفته درحسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا برگزار شد، افزود: مسئله آب زاینده رود و بحران آب دشت‌های کشور که مردم اصفهان آن را مطرح کردند حاصل سوء مدیریت‌ها و همچنین رعایت نشدن مصرف بهینه آب در بخش‌های کشاورزی، صنعت و خانگی است.

وی با بیان اینکه مصرف بودجه کشور در جا‌های غیرضروری و بدون درنظر گرفتن اولویت‌ها به اینگونه مسایل ختم می‌شود، ادامه داد: مطالبه مشکلات کشور نظیر بیکاری جوانان تحصیل‌کرده، دامداران و کشاورزان نباید به بحث قومیتی و محلی تبدیل شود.

به گفته وی، از گذشته‌های دور روند غلطی در مدیریت و مصرف آب بر کشور حاکم بوده است.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مطالبه مردم از تریبون نماز جمعه بیان می‌شود، ادامه داد: نباید نقد منصقانه را فراموش کرد و از سویی، باید مراقب سوء استفاده دشمنان باشیم.

امینی ابراز داشت:در مورد بیان مطالبه و مشکلات کشور، رسانه‌ها، شبکه‌های اجتماعی و مردم با هر گرایش سیاسی منافع ملی را در نظر داشته باشند.

خطیب جمعه شاهرود با اشاره به هفته بسیج تاکید کرد:بسیج نهالی است که به دست امام راحل کاشته شد و اکنون درخت تنومند۴۲ ساله‌ای است که ظرفیت‌های فراوان دارد.

امینی با بیان اینکه مسوولان و مردم با حمایت‌های همه جانبه از بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فنی و جمعیتی در راستای دغدغه رهبری گام بردارند، اظهار داشت: این روحیه در هر قشری باعث ترقی و توسعه خواهد بود.

انتهای پیام/ح

نظر شما