شناسهٔ خبر: 51028172 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه میامی:

بسیج پیشگام در عرصه محرومیت‌زدایی است

سرهنگ پاسدار اسماعیلی گفت: بسیج پیشرو و پیشگام درعرصه خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ پاسدار مهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج میامی در جمع نمازگزاران جمعه میامی با اشاره به خدمات بسیجیان در راستای محرومیت زدایی در مسجد جامع این شهر، افزود: از ابتدای شیوع کرونا خدمات گسترده‌ای توسط اقشار مختلف بسیج در راستای عملیات رزمایش مواسات و همدلی انجام شد.

وی با بیان اینکه بسیج در لغت به معنی ساخته شدن و آماده به کار بودن است، افزود: امروزه بسیج به عنوان یک نیروی مقتدر، توانا و توانمند و دارای پشتوانه‌های فکری است.

فرمانده سپاه ناحیه میامی اظهار داشت: مهمترین معیار برای یک بسیجی خدامحوری، حق محوری، عقل گرایی و دغدغه محوری است.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در منطقه خاورمیانه رخ داده بسیج مردمی در کشور با وحدت و همدلی نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی ادامه داد: هم افزایی، خدمات رسانی، و مهمترین مسئله ارتباط جوانان و نوجوانان با مساجد و پایگاه‌های بسیج ضرورت دارد.

اسماعیلی گفت: نماز جمعه در هر شهر به عنوان قلب فرهنگی محسوب می‌شود که باید تمامی فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی با محوریت نماز جمعه انجام شود.

وی افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت نماز جمعه و بسیجیان اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تصریح کرد: نقش امام جماعت و هیات امنای مساجد در راستای محرومیت زدایی و انجام فعالیت‌های فرهنگی در کنار بسیج ضرورت دارد.

انتهای پیام/ح

نظر شما