شناسهٔ خبر: 51028094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیریت شعب بانک صادرات مازندران:

بانک صادرات به دنبال توسعه بخش کشاورزی است

راضیه عنایتی

مدیریت شعب بانک صادرات مازندران گفت: بانک صادرات به دنبال توسعه بخش کشاورزی در مازندران است.

صاحب‌خبر -

وحید نصیری در گفت‌وگو با ایسنا در غرفه بانک صادرات که در نمایشگاه ماشین آلات و ادوات کشاورزی، تاسیسات و تجهیزات گلخانه‌ای در ساری برگزار شد، در پاسخ به این سوال که تعامل بانک با تولیدکنندگان چگونه است، اظهار کرد: قراردادی با شرکت‌هایی داریم که با ادوات کشاورزی کار می‌کنند و بر طبق قراردادهای فروشی که با برخی شرکتها بسته می‌شود و همچنین بر اساس تفاهم‌نامه فی ما بین، با معرفی سازندگان، تولیدکنندگان یا واردکنندگان از طریق آنها، تسهیلات به حسابشان واریز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعطای تسهیلات به صورت هدفمند است، خاطرنشان کرد: خرید و تسهیلات از طریق کشاورز و فروش از طریق موسسه و این کار به صورت چرخه تولید انجام می شود و در میان مدت و بلند مدت اثر بخشی خود را دارد.

مدیریت شعب بانک صادرات مازندران در پاسخ به اینکه نرخ بهره پرداخت تسهیلات چند درصد است، خاطرنشان کرد: نرخ تسهیلات اعطایی بانک صادرات ۱۸ درصد است که به کشاورزان و تولید کنندگان پرداخت می‌شود و از طریق شورای پول و اعتبار مصوب شده و قابل تغییر نیست.

بانک صادرات به دنبال توسعه بخش کشاورزی است

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به اینکه برخی تولیدکنندگان و کشاورزان از نبود حمایت در بخش تسهیلاتی گلایه مند هستند و برنامه بانک صادرات در این راستا چگونه است، اظهار کرد: افراد با حضور در غرفه نمایشگاه و یا مراجعه به شعب بانک صادرات می‌توانند با افتتاح حساب نسبت به درخواست دریافت تسهیلات اقدام کرده و ما با مذاکره و دعوت تولیدکنندگان و وارد کنندگان به بانک  با انها تفاهم نامه توسعه فروش و یا توسعه ادوات کشاورزی منعقد گردد تا کمکی در بخش حمایتی از انها انجام شود.

وی با اشاره به هدف اصلی حضور بانک صادرات در نمایشگاه ادوات کشاورزی گفت: هدف ما همراهی و کمک به توسعه بخش کشاورزی است.

مدیریت شعب بانک صادرات مازندران افزود: مازندران در بخش کشاورزی استعداد فراوانی دارد و با حمایت از این بخش، افزایش درآمدی به همراه اشتغال پایدار محقق شده و مشکلات کشاورزان نیز مرتفع می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما