شناسهٔ خبر: 51028044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بسیجیان سربازان افتخاری ولایت و نظام هستند

امام جمعه اسفراین گفت: بسیجیان سربازان افتخاری ولایت و نظام هستند که همیشه در تمامی میادین از دفاع مقدس گرفته تا حوادث و گروه های جهادی حضوری فعال و پررنگ دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی امام جمعه اسفراین در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور نمازگزاران و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درمیعادگاه عاشقان الله مسجد اعظم امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با تبریک هفته بسیج و یاد و خاطره حضرت امام(ره) و شهدای گرانقدر اظهارکرد: بسیج دریایی از معانی و مفاهیم عمیق معنوی است که ولایت مداری، ایمان و از خودگذشتگی، شور و شعور و بصیرت را می توان در رهروان این راه الهی ارزشی به وضوح دید.

وی گفت: بسیجیان سربازان افتخاری ولایت و نظام هستند که همیشه در تمامی میادین از دفاع مقدس گرفته تا سیل و زلزله و کرونا و گروهای جهادی حاضرند و تنها انتظاراتشان از مسولان نظارت و مهار گرانی های افسار گسیخته در کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان و جلوگیری از مهاجرت مردم به کلانشهر هاست که مردم از این مشکلات رنج می برند.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با گرامی داشت سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس که به نام روز مجلس نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است که در آن ضمن تجلیل از عظمت روحی، فکری و معنوی آن شهید، به تبیین اندیشه های منور آن بزرگوار اهتمام ورزیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین از مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت خواست با تعامل و همکاری نزدیک با سایر قوا در مسیر پاسخگویی به مطالبات مردم، گام‌های بلند و ارزنده‌ای بردارند.

انتهای‌پیام/د

نظر شما