شناسهٔ خبر: 51027981 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس اتاق تعاون مطرح کرد

استفاده از توان داخلی در طرح‌های انبوه سازی مسکن

عبداللهی، رئیس اتاق تعاون گفت: در طرح ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی دولت، این نوید را به تولیدکنندگان می‌دهیم که نیازهای واحدهای مسکونی به طور حداکثری از تولیدات داخل تامین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون در حاشیه افتتاح دهمین نمایشگاه آسانسور و بالابر در جمع خبرنگاران افزود: در حوزه تولید داخل آسانسور، بالابر و پله برقی توفیقات خوبی کسب شده و شرکت‌های بسیاری برای گسترش تولید داخلی ورود کردند.

وی اضافه کرد: صنعت آسانسور و بالابر از ملزومات اصلی ساخت ساختمان است و با توجه به اراده دولت مبنی بر ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی، یکی از عوامل مورد نیاز آسانسور است.

عبداللهی گفت: در ساخت این واحدهای مسکونی، تولیدات داخلی مورد توجه قرار می‌گیرند و مخصوصا اتاق تعاون که مجری ۲۰۰ هزار واحد از مجموع ۴ میلیون واحد مسکونی است این نوید را می‌دهد که تمامی نیازهای بخش آسانسور و بالابر این واحدها از داخل تامین شود.

وی ادامه داد:‌در حال حاضر در حوزه صنعت آسانسور پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده و شرکت‌های داخلی قسمت اعظم نیازهای داخلی را تامین می‌کنند و اتاق تعاون نیز بعنوان متولی برگزاری این نمایشگاه برای حمایت از این صنعت تمام امکانات خود را بکار گرفته است.

نظر شما