شناسهٔ خبر: 51027835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان گیلان: روحیه و تفکر بسیج موجب امیدافزایی در جامعه می‌شود

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه استان گیلان گفت: روحیه و تفکر بسیج موجب امیدافزایی در جامعه شد و در ایام کرونا نیز سپاه و بسیج در کنار جبهه سلامت قرار گرفتند و برای حفظ سلامت مردم کوشیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان و معاونان سپاه گیلان با نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به نگاه بسیجی مردم گیلان اظهار داشت: مردم گیلان در عرصه‌های مختلف نشان دادند که یک بسیجی واقعی هستند.

فرمانده سپاه استان گیلان ضمن تقدیر از حمایت‌های همه‌جانبه نماینده ولی‌فقیه در گیلان از سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: روحیه و تفکر بسیج در کشور و استان گیلان موجب امیدافزایی در جامعه شد و در ایام کرونا نیز سپاه و بسیج در کنار جبهه سلامت قرار گرفتند و برای حفظ سلامت مردم کوشیدند.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به تجربه ارزشمند بسیجیان همراه با کادر بهداشت و درمان در حوزه واکسیناسیون خاطرنشان کرد: استان گیلان مقام نخست واکسیناسیون را در کشور کسب کرد که تجربه بسیار ارزشمندی بود.

وی به نقش‌آفرینی بسیج برای امیدآفرینی در جامعه اشاره و بیان کرد: بسیج با تلاش فراوان توانست برخی حفره‌های ناامیدی را در جامعه را پُر کند و در ادامه مردم به پای صندوق‌های رای در انتخابات آمدند و مشارکت به 57 درصد افزایش پیدا کرد.

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیج در حل مشکلات در عرصه‌های مختلف موثر خواهد بود گفت: تجربه نشان داده که بسیج می‌تواند در همه بحران‌ها اثرگذار و موفق عمل کند و توزیع بیش 4 هزار بسته معیشتی روزانه در محلات و مناطق آسیب‌پذیر گیلان بخشی از اقدامات بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی بود.

فرمانده سپاه استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "بسیج کلید حل مشکلات است" افزود: نزدیک به هزار و 500 نفر قاری به‌عنوان حافظان قرآن تربیت شدند که جزو اقدامات موثر بسیجیان محسوب می‌شود و این تعداد به 3 هزار نفر رسیده است.

انتهای پیام/612/ش

نظر شما