شناسهٔ خبر: 51026532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه میامی:

مسئولان در مبارزه با مفسدان اقتصادی جدی‌تر عمل کنند

حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور گفت: مسئولان در مبارزه با مفاسد اقتصادی با مشارکت بسیج مردمی جدی‌تر عمل کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور امام جمعه میامی  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میامی در مسجد جامع این شهر، افزود: اقشار مختلف مردم خواهان تحول، عدالت و مبارزه با فساد در جامعه هستند.

وی با اشاره به اینکه توجه بیشتر دولت و قوه قضائیه نسبت به پرداخت‌های غیرمتعارف ضرورت دارد، اظهارداشت: برداشت‌های نامشروع در کشور خیانت به آرمان‌های انقلاب است که باید برخورد با متخلفان و پدیده اشرافی‌گری در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه میامی ادامه داد: مقابله با فساد و پدیده دریافت حقوق‌های نجومی از مظاهر فساد محسوب می‌شود.

صفایی پور با اشاره به اینکه برخی مدیران به بهانه حفظ مدیریت حقوق بیش از یک میلیارد ریالی دریافت می‌کنند، افزود: امروزه با بی عدالتی در جامعه بسیاری از جوان‌ها از حداقل حقوق بی بهره هستند.

وی افزود: نمایش بی ثمر غرب در اجماع جهانی علیه ایران در راستای تحریم‌های ظالمانه بی‌فایده است.

امام جمعه میامی گفت: ایران از حقوق خود کوتاه نمی‌آید و غرب یک راه بیشتر به جز لغو تمامی تحریم‌ها ندارد.

خطیب جمعه میامی با اشاره به پنجم آذر روز بسیج مستضعفان، تصریح کرد: بسیجیان با پیروی از رهبر معظم انقلاب در خط مقدم خدمت به جامعه قرار دارند و بسیج به عنوان تشکلی مردمی حافظ آرمان‌های نظام است.

امام جمعه میامی با اشاره به ظرفیت‌های فراوان در شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان، اظهارداشت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و استاندار سمنان به شهرستان میامی با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: تکمیل استخر سرپوشیده، حرم شهدای گمنام و طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

امام جمعه میامی با اشاره به اینکه به‌کارگیری مدیران اجرایی ولایی و انقلابی بومی در سطح شهرستان میامی و استان سمنان ضرورت دارد، افزود: با توجه به حضور نیرو‌های متخصص و مجرب بومی در شهرستان، به‌کارگیری نیرو از دیگر شهرستان‌های همجوار بی اعتمادی به دولت و نظام را در پی خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام اسماعیل بهرامی امام جمعه حسین آباد کالپوش در منطقه، تصریح کرد: امام جمعه کالپوش به مدت ۶سال خدمات ارزشمندی در عرصه‌های مختلف در این بخش داشت.

برپایی میز خدمت، برگزاری مسابقات ورزشی تقدیر از بسیجیان و حلقه‌های صالحین توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج از دیگر برنامه‌های نمازجمعه این هفته بود.

انتهای پیام/ح

نظر شما