شناسهٔ خبر: 51025616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده سپاه استان مرکزی: ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا شد

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اجرا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در جمع بسیجیان پایگاه بسیج امام علی(ع) اراک با اشاره به جایگاه بسیج در کشور اظهار داشت: پیام مقام معظم رهبری به بسیجیان افق تازه‌ای در پیش‌روی جوانان بسیجی و فصل تازه ای از شروع فعالیت‌های بسیج برای خدمت به مردم و نظام اسلامی آغاز کرد و سبب تقویت انگیزه جوانان بسیجی برای ادامه مسیر تحقق تمدن اسلامی شد.

وی افزود: امروز بسیجیان با تکیه بر رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی و عمل صالح مستحکم تر از گذشته و با عزمی راسخ و برنامه‌ریزی دقیق در راستای تحقق مولفه های بیانیه گام دوم انقلاب شتابنده حرکت خواهد کرد و از فرصت تشکیل دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در راستای تشکیل دولت اسلامی استفاده می‌کنند.

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: بسیج نماد ما می‌توانیم در عرصه‌های مختلف است، بسیجیان با روحیه ایثارگری و شهادت طلبی موفقیت های چشمگیری در عرصه‌های مختلف به یاندگار گذاشته‌اند.

وی عنوان کرد: پایه فعالیت‌ها و برنامه‌های بسیج مسجد است، امروز تقویت مسجدمحوری و پایگاه‌های بسیج اولویت مهمی است که باید به آن توجه ویژه شود چراکه انقلاب اسلامی بر پایه مسجد است.

کریمی ادامه داد: برای تحقق بیانه گام دوم انقلاب نیازمند احیای پایگاه‌های بسیج و رویکرد مسجدمحوری هستیم که در سپاه برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت در این راستا هدف گذاری شده است.

وی افزود: 700 صندوق قرض الحسنه مردم پایه با محوریت مساجد تشکیل شده که از جمله اقدامات برای رفع مشکلات معیشتی مردم و ایجاد اشتغال بوده و بیش از 2 هزار و 100 فرصت شغلی عمدتا پایدار از این طریق ایجاد شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: سازماندهی بیش از هزار و 250 گروه جهادی به استعداد 25 هزار جهادگر بسیجی و اجرای بیش از هزار و 600 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش هزار و 500 میلیارد ریال در طی پنج سال اخیر از دیگر اقدامات است و مساجد نقش مهمی در هدایت و سازماندهی جهادگران داشته اند.

انتهای پیام/711/ش

نظر شما