شناسهٔ خبر: 51025019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان: نام پُرآوازه و مجاهدت بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد

گروه استان‌ها- مسئول ‌نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان با بیان اینکه بسیج از مردم و در خدمت مردم است گفت: نام پُرآوازه و مجاهدت بسیج لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: نام پُرآوازه بسیج همواره باعث خوفِ دشمنانِ انقلاب و اسلام می‌شود و لرزه بر اندام دشمن می‌اندازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان گیلان خاطرنشان کرد: نام مقدس بسیج برای مستضعفان، آزادی‌خواهان جهان، آزادگان، مسلمانان، حزب‌الله و انصارالله نامی امیدبخش و آرامش‌بخش بوده و دارای پیام محبت، شجاعت، غیرت، مجاهدت و ایستادگی است.

محمدی با اشاره به اینکه روحیه بسیج و بسیجی از زمان پیامبراکرم(ص) بوده است تصریح کرد: بسیجیان‌ همواره مقدس هستند و نام مقدس بسیج در خدمت خالصانه به مردم، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی خلاصه می‌شود.

وی با بیان اینکه قرآن معجزه پیامبراکرم(ص) بوده اما در کنار آن اخلاق آن حضرت هم بسیاری از افراد را جذب می‌کرد افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در سخنرانی تاریخی خود کسی را به‌خاطر حزبی یا غیرحزبی بودن جدا نکرد و حتی می‌گفت همین "دختر بدحجاب دختر من و شماست."

محمدی با اشاره به ضرورت وجود کلاس درس انسان‌سازی و ترویج کلاس‌های بصیرت و استکبارستیزی ابراز داشت: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید دانشگاه معنویت باشند البته درب پایگاه‌های مقاومت به روی همه برادران و خواهران باز است زیرا بسیج از مردم، برای مردم و در خدمت مردم است.

وی گفت: افتخارمان به عنوان یک سپاهی و روحانی این است که میزبان یک عزیز بسیجی باشیم زیرا او فی سبیل‌الله، بااخلاص و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی قدم بر می‌دارد و نام و عقیده او مقدس است و به فرموده نایب امام زمان(عج) رهبر معظم انقلاب، "آتش به اختیار" است.

انتهای پیام/612/ش

نظر شما