شناسهٔ خبر: 51024117 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادمان خادم فقید امامزاده علی (ع)

خبرگزاری صداوسیما

با حضور گروه‌های مختلف مردم، برخی از مسئولان و سادات امامزاده علی (ع) یادمان حاج سیدعلی داورپناه خادم و رئیس هیئت امنای این امامزاده در روستای سادات بخش سرفاریاب برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در این آیین گفت: مرحوم داورپناه خادم بقعه متبرکه امامزاده علی (ع) خالصانه و به دور از چشم داشت به عنوان رئیس هیئت امنا سال‌ها در خدمت به زائران، بازسازی حرم مطهر و محوطه سازی آن تلاش کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: وی از مبارزان انقلاب ورزمندگان دفاع مقدس، عضو موکب امام زاده علی وخادم به زائران در اربعین حسینی مصلح اجتماعی و مشارکت کننده در امور خیریه در خدمت به مردم پیشگام بود.

وی اضافه کرد: انسان‌ها با اعمال نیک مردمداری و اندیشه خدمت بی‌منت ماندگار می‌شوند و مرحوم داورپناه از جنس این انسان‌ها است و وجود آن‌ها مایه برکت است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: بازسازی آستان مقدس امامزاده علی (ع) مستلزم همت و مشارکت همگانی به ویژه سادات این امامزاده است.

مرحوم حاج سیدعلی داورپناه خادم سال‌های متمادی بقعه امامزاده علی علیه السلام با خدمات ۳۰ ساله در جهاد کشاورزی و هیئت امنای امامزاده علی عضو بسیج مهندسین کشاورزی در ۲۹ مهر ۱۴۰۰ دار فانی را وداع و در کنار جدش امامزاده علی (ع) در روستای سادات به خاک سپرده شد.

نظر شما