شناسهٔ خبر: 51023969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده‌سازی زمین موردنیاز طرح جهش تولید مسکن در استان سمنان

استاندار سمنان گفت: طرح جهش تولید مسکن از اولویت‌های رئیس‌جمهوری است و اقدامات لازم برای آماده‌سازی زمین ویژه ساخت واحدهای مسکونی انجام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دیباج، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در نشست با مدیران شهری دیباج در سالن جلسات شهرداری این شهر اظهار کرد: موارد مطرح‌شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسؤولان در سفر امروز و بازدیدهای انجام‌شده، بررسی و رسیدگی به آنها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بحث جهش تولید مسکن از اولویت‌های رئیس‌جمهوری است و ما نیز در استان بر این مهم تأکید خواهیم داشت و اقدامات لازم برای آماده‌سازی زمین ویژه ساخت واحد مسکونی در قالب قانون جهش تولید مسکن در شهر دیباج انجام خواهد شد.

استاندار سمنان تصریح کرد: با کار و تلاش شبانه‌روزی و جهادی می‌توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، دوباره به دست آورده و افزایش داد.

هاشمی خاطرنشان کرد: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال‌زایی بر اساس ظرفیت‌های موجود در شهر دیباج و روستاهای منطقه و تولید ثروت، امری حائز اهمیت است که باعث رشد منطقه و همچنین مهاجرت معکوس به روستاها خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان از دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که ما باید با آگاهی و هوشیاری در راستای خنثی‌سازی آن گام برداریم.

وی با بیان اینکه رمز موفقیت مدیران نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است و ما باید به معنای واقعی قدردان این مردم باشیم، تأکید کرد: نعمت امنیت و ولایت، بالاترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است که باید این دو نعمت را قدرشناسی کرده و ارج نهیم.

هاشمی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: اگر ما در حوزه‌های مختلف عرصه‌های نظام به موفقیت‌های چشمگیر دست یافتیم، به دلیل تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و به‌واقع هر جا که از پتانسیل و ظرفیت بسیج استفاده کردیم، پیروز بودیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: مردم ما مردمی بسیار نجیب، با بصیرت و دوستدار انقلاب هستند و با وجود تمام مشکلات و کمبودها، اجازه نخواهند داد تا به ساحت نظام جمهوری اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت لطمه‌ای وارد شود؛ مردم ما، شایسته بهترین خدمات هستند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

نظر شما